Forsvarsløs skoleelev kulturberiget.....
Fra : Malene P

Dato : 01-04-08 17:00

....... at et kobbel på ca 15 fremmede hyæner. Smid da det rådne affald ud af
landet.
http://www.fyens.dk/article/967146:Odense--Voldsoffer----Det-foeltes-som-en-evighed

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 01-04-08 17:09

Malene P wrote:
> ...... at et kobbel på ca 15 fremmede hyæner. Smid da det rådne
> affald ud af landet.
> http://www.fyens.dk/article/967146:Odense--Voldsoffer----Det-foeltes-som-en-evighed

Lad os gætte på, der nu kommer en demonstration mod volden i samfundet

Fra : Tveskaeg

Dato : 01-04-08 18:45

On Tue, 1 Apr 2008 18:09:03 +0200, "Henrik Svendsen"
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Lad os gætte på, der nu kommer en demonstration mod volden i samfundet

Ja og den tyrkiske premierminister ringer til ofrets forældre og
udtrykker sin sympati og advarer mod den stigende racisme i danmark.

Fra : Peter Bang

Dato : 01-04-08 22:20

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> skrev:

>Lad os gætte på, der nu kommer en
>demonstration mod volden i samfundet
... og en række begavede kommentarer i dk.politik

Fra : Martin Larsen

Dato : 01-04-08 17:37

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ...... at et kobbel på ca 15 fremmede hyæner. Smid da det rådne affald ud
> [...]
15 undtagelser iflg kendt stalinist.

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 01-04-08 18:18

Malene P skrev:
> ...... at et kobbel på ca 15 fremmede hyæner. Smid da det rådne affald ud af
> [...]

Det må eller andet sted være cool for de "gamle" børster at al
opmærksomheden går til 1-2-3g'ere
Men hvis 2/3 af de "gamle" stadig sidder i spjældet for drab,
narkohandel og massevoldtægter er der vel kun de nye til at overtage.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-04-08 23:58

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men hvis 2/3 af de "gamle" stadig sidder i spjældet for drab,
> narkohandel og massevoldtægter er der vel kun de nye til at overtage.

Om 2/3 af de "gamle" sidder i spjældet, skal jeg ikke udtale mig om, men vi
kan konstatere, at flertallet af de indsatte i danske fængsler udgøres af de
"nye".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Henrik

Dato : 01-04-08 14:00

On Apr 1, 7:18 pm, "Claus E. Petersen" <snurrber...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Men hvis 2/3 af de "gamle" stadig sidder i spjældet for drab,
> narkohandel og massevoldtægter er der vel kun de nye til at overtage.

Det er en MEGET trist udvikling vi har i Danmark.

Hvad er det som holder os fra at sende de her mennesker hjem?

Fra : /Peter

Dato : 01-04-08 21:05

"Henrik" <meatgoogle@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det er en MEGET trist udvikling vi har i Danmark.

Hvad er det som holder os fra at sende de her mennesker hjem?

Du kan bare stemme på det rigtige parti næste gang !

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 10:24

>Det er en MEGET trist udvikling vi har i Danmark.
>Hvad er det som holder os fra at sende de her mennesker hjem?

Politisk korrekthed og naiv misforståelse af deres verdenssyn.

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-08 10:22

> ...... at et kobbel på ca 15 fremmede hyæner. Smid da det rådne affald ud
> [...]

Endnu en dag, endnu et gruppeoverfald på uskyldige vantro. Hold da kæft de
er seje, de skide muhammedanere.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 02-04-08 10:32

Hans Christian Vang wrote:

> Endnu en dag, endnu et gruppeoverfald på uskyldige vantro. Hold da
> kæft de er seje, de skide muhammedanere.

De følger jo bare Muhammeds lære.