Grønland er en dansk skamplet
Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 13:05

På DR2 kan vi se hvordan vores velmenende politikere sørger for at ulandet
Grønlandet forbliver et uland med druk, misbrug af børn, korruption og
nepotisme.

Ufatteligt at man bruger 6 milliarder på ulandsbistand og ikke en skid på
vores egen koloni. Man kan starte med at afsætte regeringen og gøre Grønland
til en dansk kommune med deraffølgende rettigheder og pligter.

mvh
Kim

Fra : Lyrik

Dato : 30-03-08 14:03

Den 30.03.2008 kl. 14:05 skrev Kim2000 <kim2000@surfer.dk>:

> [...]
> Grønland
> til en dansk kommune med deraffølgende rettigheder og pligter.
Amen!
Hilsen Jens

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-03-08 14:26

On Sun, 30 Mar 2008 14:05:14 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
>vores egen koloni. Man kan starte med at afsætte regeringen og gøre Grønland
>til en dansk kommune med deraffølgende rettigheder og pligter.

Og så skal alkohol og husholdningssprit (ja, det drikker de mest hærdede
sgu!) rationeres, og en holdningsændring skal der til, så det ikke
længere anses for noget fint at være fuld.
Det er prestigefyldt, fordi at alkohol er svinedyrt deroppe (ja, det er
agurker eksempelvis også, men det bliver man ikke skæv af), og med en
ordentlig brandert viser man, at man har råd.
Alkohol er for grønlændere, hvad Mercedes og BMW er for muhammedanere.

Skolesystemet skal strammes op, så elever, der ikke møder op, bliver
hentet på hjemadressen. Og hvis man gentagne gange ikke laver lektier,
skal skolen have lovhjemmel til at tilbageholde eleverne til de har
lavet lektierne på skolen.

Man skal gøre op med dem blødsødne tone og slatne holdning til livet i
Grønland. Børn og unge skal uddanne sig, så de kan se, at der er
mulighed for at nå længere i livet end at slingre af sted med en
klirrende pose i den ene hånd og en åben bajer i den anden.

Det kommer til at gøre ondt, det kommer til at koste penge, og de vil
hade os endnu mere end de gør nu, men det er til deres eget bedste, og
en dag vil de indse det.

Pengene kan tages af udviklingsbistanden.

--
I'm not dead yet, I just smell bad.

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 17:55

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ordentlig brandert viser man, at man har råd.
> Alkohol er for grønlændere, hvad Mercedes og BMW er for muhammedanere.

Hvem siger der skal være alkohol på Grønland?

> [...]
> hentet på hjemadressen. Og hvis man gentagne gange ikke laver lektier,
> skal skolen have lovhjemmel til at tilbageholde eleverne til de har

Dur ikke, men man kunne gøre skolegangen 2 timer længere, så behøvede de
ikke lektier. Der skal naturligvis undervises i dansk som hjemmestyret er
ved at fjerne (fordi eleverne ellers ikke har mulighed for
videreuddannelse).

mvh
Kim

Fra : Tveskaeg

Dato : 30-03-08 16:01

wrote:

> [...]
>vores egen koloni. Man kan starte med at afsætte regeringen og gøre Grønland
>til en dansk kommune med deraffølgende rettigheder og pligter.

Hjemmestyre betyder nu engang hjemmestyre.

Jeg har svært ved at se hvordan folketinget skulle kunne gøre noget
uden at hjemmestyreloven ændres eller sættes ud af kraft.

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 17:52

"Tveskaeg" <nobody@noone.com> skrev i en meddelelse

> Hjemmestyre betyder nu engang hjemmestyre.
>
> Jeg har svært ved at se hvordan folketinget skulle kunne gøre noget
> uden at hjemmestyreloven ændres eller sættes ud af kraft.

Synes du de kan forvalte deres selvstyre?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 17:46

Kim2000 wrote:
> På DR2 kan vi se hvordan vores velmenende politikere sørger for at
> ulandet Grønlandet forbliver et uland med druk, misbrug af børn,
> korruption og nepotisme.

Utrolig påstand! Hvordan sørger de dog for det?

> Ufatteligt at man bruger 6 milliarder på ulandsbistand og ikke en
> skid på vores egen koloni.

Det passer da ikke en meter. Der sendes milliarder til Grønland fra
Danmark hvert år. Små 3 milliarder i 2003. 50.000 dkr til hver beboer på
Grønland årligt.
http://da.wikipedia.org/wiki/Bloktilskud_til_Gr%C3%B8nland

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 17:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Utrolig påstand! Hvordan sørger de dog for det?

Ved INTET at gøre. Danmark har bl.a. ansvaret for politi og retsvæsen, man
kunne jo starte med at rent faktisk gribe ind ved børnemishandling, så ikke
50% af alle børn blev udsat for overgreb.

> Det passer da ikke en meter. Der sendes milliarder til Grønland fra
> Danmark hvert år. Små 3 milliarder i 2003. 50.000 dkr til hver beboer på
> [...]

Så meget destro mere grund til at reagere.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 18:19

Kim2000 wrote:
> [...]
> retsvæsen, man kunne jo starte med at rent faktisk gribe ind ved
> børnemishandling, så ikke 50% af alle børn blev udsat for overgreb.

50% - skulle man tvangsfjerne halvdelen af børnene, eller hvad
forestiller du dig? Og hvordan kom du frem til, at danske politikere er
skyld i deres druk? Tvinger de bajerne ned i halsen på dem?

> Så meget destro mere grund til at reagere.

?? - du mener, der skal sendes endnu flere penge? 200.000 dkr årligt pr.
familie af far mor og to børn er for fedtet ... der skal tvinges endnu
flere mønter ud af de danske skatteydere som i forvejen betaler
verdenshøjeste skat pr. indbygger i verden?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 18:24

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 18:45

> 50% - skulle man tvangsfjerne halvdelen af børnene, eller hvad
> forestiller du dig? Og hvordan kom du frem til, at danske politikere er
> skyld i deres druk? Tvinger de bajerne ned i halsen på dem?

Igen, politikerne har midlet til at gøre noget, de vælger ikke at gøre
noget, dermed er de ansvarlige. De børn der bliver udsat for overgreb skal
selvfølgelig fjernes, om det så er 50% eller 80% er helt underordnet.

> [...]
> flere mønter ud af de danske skatteydere som i forvejen betaler
> verdenshøjeste skat pr. indbygger i verden?

Antager du at problemer bliver løst ved at bare poste flere penge ud?
Nejvel.

mvh
Kim

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 19:29

Kim2000 wrote:
> [...]
> noget, dermed er de ansvarlige. De børn der bliver udsat for overgreb
> skal selvfølgelig fjernes, om det så er 50% eller 80% er helt

Det er jo vanvid mand.

> Antager du at problemer bliver løst ved at bare poste flere penge ud?
> Nejvel.

Hvorfor skulle vi så høre på dit brok om ulandsbistand og "ikke en skid
på vores egen koloni"?

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 19:52

> Det er jo vanvid mand.

Så hvis 5 ud af 10 børn bliver misbrugt, så skal vi ikke gøre noget, men
hvis 1 ud af 10 bliver misbrugt skal vi? Det er dog en mærkværdig holdning,
man skulle næsten tro du i misforstået tolerence mener det er okay for
grønlændere at misbruge deres børn, da det sker så ofte, som tilfældet
åbenbart er?

> Hvorfor skulle vi så høre på dit brok om ulandsbistand og "ikke en skid på
> vores egen koloni"?

Fordi vi naturligvis ikke skal bruge en krone på Mugabe, mens vores egne
bløder. Om det så koster 6 milliarder eller 3 eller 40 milliarder bør ikke
være det afgørende. Men at i sig selv tro pengene skulle gøre nogen som
helst forskel er umådelig naivt.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 20:26

Kim2000 wrote:
> [...]

> holdning, man skulle næsten tro du i misforstået tolerence mener det
> er okay for grønlændere at misbruge deres børn, da det sker så ofte,

Næh, det er bare vanvid at tvangsfjerne 50% af de grønlandske børn. Dine
fantasier, om at jeg skulle synes misbrug af børn er ok, er også vanvid.

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 20:31

> Næh, det er bare vanvid at tvangsfjerne 50% af de grønlandske børn. Dine
> fantasier, om at jeg skulle synes misbrug af børn er ok, er også vanvid.

Hvad gør man så med de børn der bliver misbrugt? I Grønland er det 50%
(ifølge den nævnte udsendelse på DR2), grønlandske børn skal måske vokse op
hos deres pædofile forældre? Det vil vi aldrig nogensinde byde danske børn.
Er grønlandske mindre værd?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 30-03-08 21:01

Kim2000 wrote:
> [...]
> vokse op hos deres pædofile forældre? Det vil vi aldrig nogensinde
> byde danske børn. Er grønlandske mindre værd?

Det må grønlænderne gøre op med sig selv om de er - desuden tror jeg
ikke en meter på, at 50 procent af grønlandske børn bliver seksuelt
misbrugt af deres forældre.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-03-08 22:38

> Det må grønlænderne gøre op med sig selv om de er - desuden tror jeg
> ikke en meter på, at 50 procent af grønlandske børn bliver seksuelt
> misbrugt af deres forældre.

Nej, selvfølgelig gør du ikke det. Og så er der jo ikke noget problem
længere. Smart.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-08 00:04

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej, selvfølgelig gør du ikke det. Og så er der jo ikke noget problem
> længere. Smart.

Vær du smart og forklar os hvorfor det er misbrug at kærtegne egne børn -
eller at Tønder-eksperimenteren var skadelig - eller at Jeppes Kofods
tilsvarende væren aparte SKAL KANØFLES

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-03-08 07:21

Jens Bruun wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej, selvfølgelig gør du ikke det. Og så er der jo ikke noget problem
> længere. Smart.

Selvfølgelig tror jeg ikke på noget så fantastisk, jeg ikke har set det
mindste bevis på.

Fra : Kim2000

Dato : 31-03-08 17:12

> Selvfølgelig tror jeg ikke på noget så fantastisk, jeg ikke har set det
> mindste bevis på.

Når en DR2 udsendelse, der er endda er en genudsendelse fra efteråret,
fremsætter dette tal, uden det i hverken medier eller af grønlandske
politikere bliver betvivlet, så anser jeg det som troværdigt.
mvh
Kim

Fra : Kim2000

Dato : 30-03-08 23:16

> [...]
> en meter på, at 50 procent af grønlandske børn bliver seksuelt misbrugt af

Godt menneskesyn. Utroligt at det er mig, der bliver kaldt umenneskelig....

Fra : Bo Warming

Dato : 31-03-08 00:01

> Godt menneskesyn. Utroligt at det er mig, der bliver kaldt
> umenneskelig....
Selvbestemmelse er et godt menneskesyn og hvis eskimoer i titusinder af år
har fordrevet de meget lange vinternætter med at pille ved småbørn og
teenagere så DEM OM DET

Og ved du om Tønderfars tackling af sin Tønderpige var værre end Jeppe
Kofods "misbrug" af en mindreårig?

Statslige aldersgrænser er jo ligegyldige påfund

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 31-03-08 07:22

Kim2000 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Godt menneskesyn. Utroligt at det er mig, der bliver kaldt
> umenneskelig....

Jeg kalder dig ikke umenneskelig. Du er bare vanvittig.

Fra : Ole

Dato : 30-03-08 20:41

Kim2000 wrote:
> [...]
> vores egen koloni. Man kan starte med at afsætte regeringen og gøre Grønland
> til en dansk kommune med deraffølgende rettigheder og pligter.

Kender du nogle Grønlændere ?

Jeg har kendt nogle stykker gennem tiden, og de er
sgutte interesseret i vores måde at leve på.

Den som *jeg* har haft kendskab til, var de mest
dovne og ligeglade mennesker jeg har mødt.

Jeg kan naturligvis ikke skære alle over een kam.

Forøvrigt, vi bruger /alt/ for mange penge på
Grønland, måske det er derfor at det går deroppe
som det gør.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/