Velkommen til gruppa !
Fra : Amund Johansen

Dato : 19-07-01 18:38

   Hei

Velkommen til no.fag.sjukepleie

Etter bråkete navnstrid på no.usenet.admin om gruppa skulle kunne
hete no.fag.sjukepleie eller no.fag.sykepleie er gruppen endelig
opprettet. Forslagsstilleren, Elizabeth Zanabi, er på ferie for
tiden så jeg får æren av å ønske velkommen til gruppen.

Jeg håper vi får en åpen og inkluderende gruppe som tar imot alle
spørsmål om pleie av syke fra fagpersoner og andre interesserte.
Vi har også fått en fin plass til å fremme faget sykepleie og
til å vise vår egenart i forhold til andre yrkes og faggrupper.
Jeg håper vi får gløden og intensiteten som andre grupper har
men kanskje uten drittslengningen og personangrepene som til
tider herjer gruppene der.

Igjen: velkommen til no.fag.sjukepleie

Amund Johansen
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/index.html