Glostrupsag: Nye anholdelser i Bosnien
Fra : John

Dato : 28-03-08 17:13

I den politiske korrektheds hellige navn har nogle personer (nyttige
idioter?) i øjeblikket susende travlt med at fordømme Fitna-filmen.

Samtidig er muhammedaner-truslen fremdeles ganske reel og yderst nærværende:

"Fire mænd blev for en uge siden anholdt i Bosnien mistænkt for terrorplaner
.... På deres bopæle fandt politiet antitankminer, lasersigter, bombemanualer
og topografiske kort. Kortene førte frem til en række svært fremkommelige
steder, hvor man fandt øvelsesområder og hytter fyldt med våben":
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-10999833.html

Nogle personer synes fuldstændig at have glemt muhammedanernes talrige og
blodige terror angreb, startende med World Trade Center massakren.

John

Fra : John

Dato : 28-03-08 19:07

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
> række svært fremkommelige steder, hvor man fandt øvelsesområder og hytter

Mere:

"The four arrested in Sarajevo were members of the local Wahhabi movement -
the Saudi-based and financed order following a strict interpretation of
Islam"
http://www.isn.ethz.ch/news/sw/details.cfm?ID=18795

Altså: Saudiske oliepenge finansierer terror i Europa! Fes den ind?

Alligevel har Europa nu styrtende travlt med at fordømme Fitna-filmen!

Hvorfor er der ingen, der fordømmer Saudi Arabien... ?

Hvornår vågner Europa dog op?

John

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-03-08 19:11

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Alligevel har Europa nu styrtende travlt med at fordømme Fitna-filmen!
>
> Hvorfor er der ingen, der fordømmer Saudi Arabien... ?

Er der ikke noget med at araberne har penetreret Vestens finanssystem med
petro-$ ?

Mvh
Martin

Fra : Muhamed Aslam

Dato : 29-03-08 14:05

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Altså: Saudiske oliepenge finansierer terror i Europa! Fes den ind?

Sludder`!

> Alligevel har Europa nu styrtende travlt med at fordømme Fitna-filmen!
>
> Hvorfor er der ingen, der fordømmer Saudi Arabien... ?

Ja hvorfor mon

> Hvornår vågner Europa dog op?
>
> John

Ja hvornår indser Europa at Islam er løsningen på klodens problemer i enhver
henseende. Stop nu jeres korstog førend gud den almægtige vil straffe jer
for jeres ondskab.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 29-03-08 14:12

On Sat, 29 Mar 2008 14:04:40 +0100, "Muhamed Aslam"
<aslam@hotmail.com> wrote:

>Ja hvornår indser Europa at Islam er løsningen på klodens problemer i enhver
>henseende.

Det er på en måde korrekt, da det vil ende med menneskehedens
udslettelse, for islam kender ikke til andet end vold, terror og
mord...

>Stop nu jeres korstog førend gud den almægtige vil straffe jer
>for jeres ondskab.

Da "gud den almægtige" IKKE eksisterer (ligesom Grisling heller ikke
eksisterer), så er det ikke noget problem....

Fra : Ivannof

Dato : 29-03-08 17:28

"Muhamed Aslam" <aslam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Sludder`!

> Ja hvorfor mon

Ja, hvorfor mon???

> Ja hvornår indser Europa at Islam er løsningen på klodens problemer i
> enhver henseende.

Det har nok lange udsigter. Lige nu ligner det mest problemet og ingen
løsning! Hvis det er det DU venter på, så synes jeg du skal finde noget
andet at lave!

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 22:07

> Nogle personer synes fuldstændig at have glemt muhammedanernes talrige og
> blodige terror angreb, startende med World Trade Center massakren.
>
> John

Med al fornøden respekt, så er det altså noget sludder. Muhammedanerne har
udøvet terror og krig imod de vantro i århundreder. Der er intet nyt under
solen.