jobsøgning
Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-03-08 16:45

Jeg talte med en bekendt der blev arbejdsløs for et par måneder siden.
Da han ikke har arbejdet inden for sit fag blev han ikke bare pålagt at
finde og søge 4 stillinger, stillingerne skulle skam matche en art point
system.
Han er oprindeligt uddannet indenfor kemi, men har arbejdet som
kursusleder de sidste 22 år.
En af de stillinger han fortalte at han var tvunget til at søge var et
job som stenhugger!
Ikke fordi at han havde erfaring inden for lige dén branche, men
stenhugger havde et antal "point", og derfor skulle han søge den.
Faktisk skulle han søge 3 andre stillinger der var lige så vanvittige,
baseret på deres tildelte point.

Jeg ved at Claus Hjort er bedste ven med chefen, Anders Fogh, men der må
så gu da være en måde at fjerne idioten på?

- cep

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 27-03-08 17:29

"Claus E. Petersen" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kursusleder de sidste 22 år.
> En af de stillinger han fortalte at han var tvunget til at søge var et

Man mindes den kinesiske kulturrevolution, hvor akademikerne blev sendt
ud at arbejde som bønder og sikkert også stenhuggere.

> [...]
>
> Jeg ved at Claus Hjort er bedste ven med chefen, Anders Fogh, men der
> må så gu da være en måde at fjerne idioten på?

Ja, fjern Fogh. Han har tydeligvis siddet for længe.

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 27-03-08 18:02

Henrik Svendsen skrev:
> [...]
> ud at arbejde som bønder og sikkert også stenhuggere.

> Ja, fjern Fogh. Han har tydeligvis siddet for længe.

Den stakkels stenhugger der er ugens vinder får vel 420 ansøgninger fra
alle mulige "tvungne", og 4-5 stykker fra "rigtige" stenhuggere.
Jeg garanterer for at manden ønsker Hjort et vist sted hen, for hvis
konen/kæresten er syg, er der kun ham selv til at åbne og læse samtlige
igennem.

- cep

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-03-08 21:00

Claus E. Petersen wrote:
> [...]
>
> Jeg ved at Claus Hjort er bedste ven med chefen, Anders Fogh, men der må
> så gu da være en måde at fjerne idioten på?

Flyt til udlandet med dig. Så skal du ikke tænke på dem mere.

Best regards
Martin Jørgensen

Hi, there. I'm just another signature motherfucker.