Lars Løkke indrømmer og lover aldrig
Fra : Thomas M

Dato : 27-03-08 09:50

Hørte i Radioavisen kl. 9, at Lars Løkke Rasmussen har indrømmet, at han
har røget på sit kontor. Han har sagt til Jyllandsposten at han ikke vil
gøre det mere, men understreger samtidigt, at han IKKE har gjort noget
ulovligt, da det er op til den enkelte arbejdsplads hvordan man
forholder sig til det osv.

A ha - men hvis han ikke mener at han har gjort noget ulovligt, så kan
han jo sagtens fortsætte med at ryge på sit kontor, så hvorfor gør han
ikke bare det?

Det gør Lars Løkke ikke, fordi han udemærket godt ved, at han er blevet
taget med bukserne nede, og nu er i gang med den helt store tilbagetrækning.

Han er et fjols, og det gode ved det er, at han ved at han er et fjols.

Regel Danmark slår igen. Først den idiotiske beskæftigelsesminister, og
nu tidl. sundhedsminister (nu finansminister)

Hvor jeg dog elsker dette lands latterlige regering.

Og husk - pas på de grønne flag! De er farlige!! Det siger Krarup selv.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 27-03-08 10:47

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor jeg dog elsker dette lands latterlige regering.
>
> Og husk - pas på de grønne flag! De er farlige!! Det siger Krarup selv.

Jeg vil vente med at undskylde og korrigere mine færdselsvaner til at jeg er
blevet folketingspolitiker. Så medmindre at I sikrer at Riskærs partikoncept
bliver opstillingsberettiget, så man kan stemme på mig så kommer landevejene
til at se mere til det sorte lyn.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)