Så fik Bo minsandten ret
Fra : Kim2000

Dato : 23-03-08 19:52

Man tror det er løgn, når BW har fortalt os om alle de tidsbesparelser han
har fortaget sig ved at tisse i diverse glas. Men man tror det er endnu mere
løgn når en virksomhed uddeler tisseposer til sine ansatte, så de ikke
behøver gå på toilettet.

http://www.bt.dk/article/20080323/utroligt/80323014/

Det må da vist være derfor det er godt at have en stærk fagforening.

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 23-03-08 20:16

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> [...]
> man tror det er endnu mere løgn når en virksomhed uddeler tisseposer
> til sine ansatte, så de ikke behøver gå på toilettet.

Det skulle ikke komme bag på mig at B.W senere vil blive betragtet lidt som
Glistrup, alle kalder/kaldte dem /ham tosser, men senere viser det sig de
havde ret.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:27

> [...]
> som Glistrup, alle kalder/kaldte dem /ham tosser, men senere viser det sig

Glistrup har ønsket moms istf skat - ikke skat væk

Jeg har foreslået at fri ånder leger med alternativer til træk-og-slip -
- ikke at alle gamle skal tvinges til mine sære løsninger - som Coloplast
kan gøre enkle og bekvemme hvis de vågner op.Hvad et firma altså har gjort.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:11

> [...]
> som Glistrup, alle kalder/kaldte dem /ham tosser, men senere viser det sig

Indtil 1995 blev ingen straffet for at pisse op ad et træ i en park, men
USA-snerperi har smittet af og politi chikanerer nu fyldebøtterne i
Nørrebroparken med bøder

Men ingen sygdom kan tænkes at skabes af sådant og lugt er der ikke meget af
i fri luft -

Fra : Hauge

Dato : 24-03-08 09:48

Bo Warming wrote:
> Indtil 1995 blev ingen straffet for at pisse op ad et træ i en park,
> men USA-snerperi har smittet af og politi chikanerer nu fyldebøtterne
> i Nørrebroparken med bøder

Sjovt at du kender til alle former for afføringspolitik.. Dælme en underlig
interesse at have..

/Hauge

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 13:18

Hauge forklarede:

> Sjovt at du kender til alle former for afføringspolitik.. Dælme en underlig
> interesse at have..

Det må da også interessere dig, ellers læste du vel ikke BW's indlæg.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hauge

Dato : 24-03-08 13:42

Ludvig Nielsen. wrote:
> Det må da også interessere dig, ellers læste du vel ikke BW's indlæg.

Set i forhold til subject, så handler den ikke ret meget om lort, vel?!.

Men det er jo egentligt ret sjovt, du synes jeg er en idiot, og alligevel
svarer du mig lystigt..

Er der forøvrigt en grund til at *du* ikke vil stå ved dine indlæg, siden
Googlegroups ikke må gemme dem?

Det er forståeligt nok, jeg ville heller ikke stå ved det lort du plejer at
lukke ud, men alligevel, det siger jo en del om hvor kylling du er..

/Hauge

Fra : Ludvig Nielsen.

Dato : 24-03-08 13:47

Hauge kom med denne ide:

> Set i forhold til subject, så handler den ikke ret meget om lort, vel?!.

Det gør stort set alle BW's indlæg.

> Men det er jo egentligt ret sjovt, du synes jeg er en idiot
Det sagde jeg vist ikke noget om.

> og alligevel svarer du mig lystigt..

Ja, og?

> Er der forøvrigt en grund til at *du* ikke vil stå ved dine indlæg, siden
> Googlegroups ikke må gemme dem?

Det har jeg sagt før, men gentager da gerne igen, google behøves ikke
bruge plads på mine indlæg, vil du se dem igen er de stadig
tilgængelige på div. udbyderes usenetservere.

> Det er forståeligt nok, jeg ville heller ikke stå ved det lort du plejer at
> lukke ud, men alligevel, det siger jo en del om hvor kylling du er..

Ramte jeg en nerve, ellers ville du vel ikke hoppe op som du lige
gjorde... Nå jo, det er din sædvanlige måde at reagere på, typisk
proletar.

--
mvh.

Free Tibet!

Fra : Hauge

Dato : 24-03-08 14:17

Ludvig Nielsen. wrote:
> Ramte jeg en nerve, ellers ville du vel ikke hoppe op som du lige
> gjorde... Nå jo, det er din sædvanlige måde at reagere på, typisk
> proletar.

Gaab, er den lille kylling glad for at kaste om sig med fine ord?

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 15:11

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hauge forklarede:

> Det må da også interessere dig, ellers læste du vel ikke BW's indlæg.

90 af hvad jeg skriver er hverken om ekskrementer eller revisionisme - men
hvad med at gå efter bolden og meddele hvad men er uenig i?
Tror i at den viste pose til brug i arbejdstiden er med sugende blemateriale
inden i?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 20:36

"Ludvig Nielsen." <lunielsen @ yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hauge forklarede:

> Det må da også interessere dig, ellers læste du vel ikke BW's indlæg.

Snobberi om pis.

Nogle tror at omskæring skulle forebygge infektioner, og at svinekødsforbud
i Mellemøsten skulle forebygge trikinsygdomme og at renholdelse af
kropsoverfladen skal øge hudens eller pelsens sundhed.

I alle tilfælde er ritualer og regler opstået tilfældigt for årtusinder
siden og uden forståelse for evt sundhedseffekt - og vedr kropsrengøring er
det tom rastløshed, der har været drivkraft.

"Grooming activities" er en typisk overspringsbevægelse i dyreverdenen , dvs
aggressioner har skabt vækst i mængden af stresshormoner i blodet, Så har
dyret droppet det aggressive forehavende, der skabte stress- og
alarm-tilstand og fordi energien er mobiliseret, skal den bruges, og der
sker "afledt aggression" fx at dyret angriber en træstub, tramper i jorden
eller renser pels eller fjer.

Dyret turde ikke angribe sin rival, men søger nu at få det bedste ud af den
megen kamp-energi, der er sendt til hjerne og muskler, og det sker ved at
dyret bryster sig, stiller sig i aggressiv positur, går imponeregang og -
som sagt - viser sit overskud af energi ved at holde sig ren.

Det er gået kommunikation i stresshormonernes spinn-off , når dyret var
kujon og ikke turde kamp. Fuglenes parringsritualer og sang har udspring i
overspringsbevægelser. Menneskers latter/humor og ulves hyl har det også .

Mennesker der har fået sit "pis i kog" men ikke agter at slås, vil klø sig
nakken, tage en smøg, starte en uddannelse, vise høj profil - vi har et
højtudviklet spektrum af overspringshandlinger.

Fra abers og menneskers pillen skæl af egen og venners hud er starten på
renlighed, som altså er et tomt statussymbol.

Fordi vi har masser af fritid , har vi videreudviklet ritualerne til
rensning af tøj, hjem, oprydning af have, badning, sport og
madsterilisering - men kun for kokke og kirurger er sundhedsværdien
indlysende. Hvis danskerne havde latrintønder og ikke træk og slip, ville
næppe nogen sygdom bryde ud - forudsat at drikkevand ledes frem i tætte
kanaler, hvor ikke indsugning af kloakvand sker, hvilket engang startede
koleraepidemier .

Ligesom fugles status kan afhænge af deres evne til at synge kreativt og
dynamisk fornyende , så er menneskers status ofte blevet målt ved om
skjorterne var kridhvide og nyvaskede - som ypperstepræsternes tøj var
engang.

At stinke af sved, lort og pis giver lav status og at drikke af rene glas
giver høj status - men om mange infektionssygdomme er blevet forebygget af
dette snobberi er tvivlsomt. Efter koleraepidemien i 1853 har sundhedsgavn
af VVS ikke kunne måles (og kan have været stor men var måske altid nul, da
psykosomatik var den af infektionssygdommenes opståen).

Da kun yderst få og sjældne sygdomme kan overføres med urin, er det totalt
usagligt, overtroisk og latterligt at hægte sundheds-ordene "hygiejne" og "sanitet"
på toiletfaciliteter til bortskaffelse af urin . Urin leverer lugt til
territorialafmærkning i dyreverdenen og utvivlsomt hos stenaldermænd, og
derfor er der skræmmende stærke tabuer forbundet med ammoniaklugt af gæret
urin og de individuelle profil-stoffer der gør hvert persons stank
forskellig, hvilket i dyreverdenen gav feromon-kommunikation.

Groteske tabuer skaber mobning af ældre, der er blevet inkontinente og har
mærkbar urinlugt på deres rum eller fra deres tøj.

Det giver udstødning og kan let forebygges ved rationel brug af
opsamlingsremedier, såsom minibækkener eller ble-arrangementer, som ikke
behøver trykke våd ekskrement mod huden i lang tid, hvilket kan skabe
hudsvamp, candida albicans. især hvis badning sker sjældent.

Fra : Hauge

Dato : 23-03-08 20:17

Kim2000 wrote:
> [...]
> man tror det er endnu mere løgn når en virksomhed uddeler tisseposer
> til sine ansatte, så de ikke behøver gå på toilettet.

Det er måske det som ungerne i folkeskolerne får udleveret, når nu
lokummerne er så beskidte?!
Det ville da kunne løse en del af problemerne..

/Hauge

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-08 21:55

> Det er måske det som ungerne i folkeskolerne får udleveret, når nu
> lokummerne er så beskidte?!
> Det ville da kunne løse en del af problemerne..

25 plastikkrus for 20 kr klarer problemet hvis der er kø til toilettet og 25
elever i løbet af dagen ikke vil bruge det påstået uhumske toilet til andet
end at tømme det fulde plastikkrus af i

1999-2002 var jeg valgkampaktiv i Fremskridtspartiet og vi holdt møder i
skoler hvor man klart undlod at male for at det skulle se ud som om
renovering behøvedes.

På TV fremviste en stolt mopset elevråds-formandpige et toilet hvor en
ruststribe og noget vådt toiletpapir smidt mod væggen skulle gøre det
ulækkert.

Elever kan gøre rent når deres kammerater har tisset ved siden af - men
plastikkrus som mellemstation er perfekt løsning

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-03-08 21:04

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> http://www.bt.dk/article/20080323/utroligt/80323014/
>
> Det må da vist være derfor det er godt at have en stærk >fagforening.

Og vask af hænder flere gange dagligt og især efter toiletbesøg
betyder færre sygedage !.
Det er den slags de gode Amerikaner kommer i tanke om bagefter.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:07

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:47e6b7ae$0$2098$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Og vask af hænder flere gange dagligt og især efter toiletbesøg
> betyder færre sygedage !.

Kun verdens allermest uintelligente og overtroiske narrehatte hopper på
pseudovidenskab om at når folk der vasker hænder meget har få sygdomme så er
det pga håndvask.
Det er de sunde der udspørges og science er ikke forsøgt , med en vis
stringens og sammenlignelig kontrolgruppe

du får smitstof i dig fra luft og andet og håndvask har vistnok kun
betydning for kirurger og kokke.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:20

> [...]
> har fortaget sig ved at tisse i diverse glas. Men man tror det er endnu
> mere løgn når en virksomhed uddeler tisseposer til sine ansatte, så de

Fordi kommunen har givet mig gratis poser med blestof i - og form som
kaffefiltre - prøver jeg p.t. denne resourcekrævende ødsle løsning.
Men en tissepose uden sugende indhold lyder ikke let-håndterligt.

Jeg tror de fleste har brug for en bekvem-størrelse plastikbæger og evt lidt
sugende til efterdryp og det kan let arrangeres uden indkøb af ny produkter

Marmeladeglas er tunge og kan gå i stykker.
Findes der plast-cylindre med skruelåg der kan holde tæt hvis fyldt med pis
og lagt ned?

Der ku let opfindes noget med lim der aktiveres når sidste påfyldning er
sket og så er den TÆT - coloplast har varmeaktiveret lim, men desværre ikke
interesse for genbrugelige ting.

Amerikansk kvindesag faldbød i 1978 et bæger som piger havde i tasken og
brugte hugsiddende på uhomske offfentlige toiletter.

Wine-in-bag (Bag-in-box) poser er gode til lort - de er lugttætte. Men ikke
let-håndterlige.

Fra : Lyrik

Dato : 25-03-08 02:17

Den 24.03.2008 kl. 09:19 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> Marmeladeglas er tunge og kan gå i stykker.
> Findes der plast-cylindre med skruelåg der kan holde tæt hvis fyldt med
> pis
> og lagt ned?
Tissekolbe med tætsluttende plastlåg kan købes på apoteket. Der fås holder
til den så den kan sidde på sengen.

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-08 09:29

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.t8jsh7kecof222@lyrik.local...

> Tissekolbe med tætsluttende plastlåg kan købes på apoteket. Der fås holder
> til den så den kan sidde på sengen.

Ja, sådan et klodset monster købte jeg i brugtting-butik for et år siden,
men plastgevind lækker hvis den er fuld og lækker og den er ikke så smart
som mit marmeladeglas når jeg skal i biograffen og have opsamlingsdims i
lommen og umærkeligt føre ind under bukserne i mørket et par gange under den
tre simer lange "Flammen og Citronen".

Men tak for råd.

I hjemmet er ET LILLE HANDY plast-bæger fra fx karrysalat perfekt, for det
står op og tæt aflukning er derfor unødvendig

Fra : N/A

Dato : 24-03-08 09:24

Fra : N/A

Dato : 24-03-08 09:24

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:24

"Michael Laudahn eOpposition" <ch8051zh@yahoo.com.kz> skrev i en meddelelse

> Nej, det er i USA, ser jeg. Men nu skal du lige høre:
>
> Hos os er det normalt ikke gerne set, at man standser bilen og stiller sig
> mod et træ for at tisse.
>
> I USA er det ulovligt, i hvert fald når man er i 'built-up areas'.
>
> Uden sådan en påse er du nødt til at lede efter en restaurant eller
> lignende. Med påse behøver du bare at standse et øjeblik - og så hælde
> indeholdet på vejen, før du stikker afsted. >.)

Poser - som du staver lidt sært - er svære at lukke vandtæt.
Marmeladeglas med skruelåg er tætte og nemme at ramme - og kan stå selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-08 09:40

> [...]
> har fortaget sig ved at tisse i diverse glas. Men man tror det er endnu
> mere løgn når en virksomhed uddeler tisseposer til sine ansatte, så de

Gad vide om ikke poserne er et tilbud og man har lov til andre løsninger
LAd dog folk være på akkord og selv købe poser hvis der virkelig spildes tid
på at finde toiletter
den fotograferede pose er måske smart, hvis der er en fjeder der lukker
nogenlunde vandtæt i, så ikke skvulp.
Når fyldt kan en varmeaktiveret tokomponentlim give bekvem hurtig TÆT
forsegling så posen kan rode mellem andre ting i en taske uden at lække.
Det kommer nok en dag - og noget lidt besværlige for det stakkels
tissemand-løse køn kan nok også udvikles og gøres billigt.
Men i starten vil det være dyrt og få butikker vil føre varen - det er
problemet.

Fra : Maz Spork

Dato : 25-03-08 00:16

On Mar 24, 9:06 am, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> stringens og sammenlignelig kontrolgruppe
>
> du får smitstof i dig fra luft og andet og håndvask har vistnok kun

Børnehaverne på Frb sænkede sygefraværet til det halve, da de indførte
operation rene hænder

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-08 09:38

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> betydning for kirurger og kokke.

Børnehaverne på Frb sænkede sygefraværet til det halve, da de indførte

JEg læste grundigt om en latterligt uvidenskabelige undersøgelse

JEg ved godt at dobbelt blind placebotest er umulig her, men en
sammenlignelig kontrolgruppe er ikke svært

Videnskab viser hvad ønskes vist. Mødre jublede at deres hysteri
bekræftedes.

Hvenm tør lægge sig syg når det beviser at dit HJEM er svinsk.

Første sygedag er om pjæk evt psykosomatik.

Verden vil bedrages,som Einstein skrev om sit fup-relativity til Georg
Brandes