Dagens ord: Nothing/ Ingenting
Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 16:08

Tak for stafetten, Martin!

Ja, jeg tror, at jeg smutter ud på tarrassen, - but I ain't got Nothing cold
to drink, other than water. Vinen er først lige lagt på køl...

Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Jeg har 3 bud.
Whitney Houston - I have nothing
http://youtube.com/watch?v=oMvsg0Ny5OY

Nothing Compares To You
http://youtube.com/watch?v=HaGGmXtd_Gw

Metallica - Nothing Else Matters
http://youtube.com/watch?v=vuwha3U2Jfk

- Da jeg er lidt stenalderagtig, sender jeg en mail med de brugte ord, for
sig selv...
Sorry!
Jeg glæder mig til at se, hvad I finder på at sende!

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 16:21

Hejsa
Pernille wrote:
> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Det får du så her, og den er desværre ikke på tuben

Mvh Hauge

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 16:25

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 16:21

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten, Martin!

Flovt! - Men er der en af de mere kvikke, der lige vil sende listen med de
brugte ord?!
På forhånd tak!

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-08 16:24

Hej
Pernille wrote:
> Flovt! - Men er der en af de mere kvikke, der lige vil sende listen
> med de brugte ord?!

Du kan napse listen fra mit "Dagens Ord"-indlæg fra i går. :)

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 16:28

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Du kan napse listen fra mit "Dagens Ord"-indlæg fra i går. :)

- Jeg ved, at jeg har gjort det før... - Men, jeg kan ikke huske hvordan...
- Ja, det er flovt! Jeg har røde ører, lige nu!

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 17:11

Brugte ord, incl. Nothing
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs
Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food, Forkortelser,
Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk,
Nothing
Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray,
Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 17:20

> [...]
> Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
> Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
I have Nothing else to say, Hauge, but thank you!
- Mon ikke hvidvinen er ved at være kold nu...

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 17:28

Pernille wrote:
> - Mon ikke hvidvinen er ved at være kold nu...

Det kommer jeg da lige og finder ud af

Vi ses..

Mvh Hauge

Ps.: Du bor sikkert ikke omkring Århus alligevel, så bare rolig

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 17:54

> Det kommer jeg da lige og finder ud af
>
> Vi ses..
>
> Mvh Hauge
>
> Ps.: Du bor sikkert ikke omkring Århus alligevel, så bare rolig
Nej, - så vinen er nok væk, inden du når så langt

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 17:59

> [...]
>
> Ja, jeg tror, at jeg smutter ud på tarrassen, - but I ain't got Nothing
> cold to drink, other than water. Vinen er først lige lagt på køl...

Er alle gået på terrassen? I aint seen nothing yet!
Er der ingen bud på Nothing?!

Fra : Martin Bak

Dato : 04-06-08 17:55

> [...]
>
> Ja, jeg tror, at jeg smutter ud på tarrassen, - but I ain't got Nothing
> cold to drink, other than water. Vinen er først lige lagt på køl...

Ok, -så er jeg tilbage i kampen
(efter en hård og udmarvende flytning)

Vi skal selvfølgelig (gen)høre:
Bachman Turner Overdrive - You aint seen nothing yet

http://www.youtube.com/watch?v=7miRCLeFSJo

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : schlafen

Dato : 04-06-08 18:09

den sukkersøde:
Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You
http://www.youtube.com/watch?v=OiRWJ6yjdGw

den dejlige:
Gwen Guthrie - Ain't Nothing Goin' On But The Rent
http://www.youtube.com/watch?v=nx0VJLrs2z8

og den helt fabelagtige:
Bruce Springsteen - Nothing Man
http://www.youtube.com/watch?v=rUOzh00TI6k

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 18:19

schlafen wrote:
> den sukkersøde:
> Glenn Medeiros - Nothing's Gonna Change My Love For You

Æv du var lidt for hurtig ;)

Mvh Hauge, der hopper ud på terrassen igen.. Eller nej, det gør han ikke,
han hopper hen til køleskabet først

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-08 18:15

Hej
Pernille wrote:
> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Så skal der en gammel Take-That'er på banen.
Ronan Keating . When you say nothing at all.(Elvis cover, ja jeg ved det,
men det er da ikke helt skidt.)
http://youtube.com/watch?v=AuJrEBtmM1Q

Behøver jeg sige mere end: Starship?
http://youtube.com/watch?v=5PP1HEFlkdY

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 18:16

Hej
Pernille wrote:
> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Så synes jeg vi skal have et nummer med et afdanket narkovrag:
Whitney Houston - I Have Nothing
http://youtube.com/watch?v=oMvsg0Ny5OY

Det var dengang hun var noget værd..

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 18:18

Pernille wrote:
> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Så skal der også være et nummer til de små søde piger i denne tråd:

Glenn Mederios - Nothing Gonna Change My Love For You
http://youtube.com/watch?v=MLxTEV5vpyg

Mvh Hauge

Fra : Studo

Dato : 04-06-08 18:50

Den Wed, 04 Jun 2008 17:08:09 +0200 skrev Pernille:

> Jeg glæder mig til at se, hvad I finder på at sende!

Dire Straits - Money for nothing
http://youtube.com/watch?v=aNaKWXqXkhw

Pear Jam - Nothingman
http://youtube.com/watch?v=MMZsqxrPuIQ

Og så lidt dansk i den tungere ende, hvor jeg egnetlig ikke bryder mig så
meget om forsangeren, men resten er bare så lækkert at det kan man leve
med.

Mnemic - In the nothingness black
http://youtube.com/watch?v=uuccdMeRhyg

Fra : Pernille

Dato : 05-06-08 21:39

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgmail.com> skrev i en meddelelse

> Dire Straits - Money for nothing
> http://youtube.com/watch?v=aNaKWXqXkhw

OK! Den får du stafetten for, Studo.
Dejligt genhør.
Tak for alle jeres gode bud! Vi kom langt omkring.
Nu er jeg spændt på, hvad Studo vælger...

Fra : Studo

Dato : 04-06-08 18:56

Den Wed, 04 Jun 2008 17:49:55 +0000 skrev Studo:

> [...]
>
> Og så lidt dansk i den tungere ende, hvor jeg egnetlig ikke bryder mig
> så meget om forsangeren, men resten er bare så lækkert at det kan man

Og jeg glemte da helt den der skulle have været min nummer et:
Rage against the machine - Settle for nothing
http://youtube.com/watch?v=xuGwk0VDYYQ

Fra : Max

Dato : 04-06-08 20:07

Hej pernille

> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Så skal vi da have en fyr der har været ude
i mørket i mange år.

Nothing old, nothing new, nothing ventured
Nothing gained, nothing still-born or lost,
Nothing further than proof nothing wilder than youth
Nothing older than time, nothing sweeter than wine
Nothing physically, recklessly, hopelessly blind
Nothing I couldn't say
Nothing why 'cos today
Nothing rhymed - Gilbert O'Sullivan
http://www.youtube.com/watch?v=Qqc_MS8j3_I

--
Mvh Max

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-06-08 22:12

Pernille skrev:

> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

"Sweet Nothin's" er et stykke halvfræk 50'er-pop med den amerikanske
sangerinde Brenda Lee.

http://www.youtube.com/watch?v=zyTrRvKN1yg

"Ain't Nothing Like the Real Thing" var et Motown-hit som duet med
Marvin Gaye og Tammi Terrell, men Aretha Franklin omkalfatrede den
godt og grundigt:

http://youtube.com/watch?v=QnPi1YlkEcE

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Hauge

Dato : 05-06-08 06:02

Hej igen
Pernille wrote:
> Men, Nothing er det nye Dagens ord.

Jeg vil da lige kaste et nummer med et af idolerne fra min ungdom: Samantha
Fox

Nothing's gonna stop me now
http://youtube.com/watch?v=Ow8rsycBQ54

Mvh Hauge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-06-08 09:00

> [...]
>
> Ja, jeg tror, at jeg smutter ud på tarrassen, - but I ain't got Nothing
> cold to drink, other than water. Vinen er først lige lagt på køl...

Bruce Springsteen med "All Or Nothing At All":
http://youtube.com/watch?v=P-Qw3Owl6Oo

Small Faces med "All Or Nothing":
http://youtube.com/watch?v=446xNbvs0a8

Nazareth med "Nothing So Good"
Kan ikke finde den på youtube.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-06-08 18:12

Tom Jones : "Without love" ( I have nothing, nothing at all)
http://www.youtube.com/watch?v=UIIEsSYbDuk
--
mvh Eva Schmidt