Dagens ord: Ben / Legs
Fra : Martin [TMM]

Dato : 03-06-08 14:57

Hej...

Efter lidt skubben frem og tilbage med pinden endte jeg så med den. Tak for
det Pernille og Broegger.

Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:
Legs / Ben:

Det giver mig nemlig mulighed for at spille noget spade med nogle, nej ikke
spader, men skæg-aber.
ZZ Top - Legs
http://youtube.com/watch?v=XG5gVE_B6JA

.... Og så er jeg egentlig ret glad for at det umiddelbart ikke lykkes mig at
finde Bjørn Og Johnny med "Gode Ben" på røret. Så slipper vi da for den. :)

Fyr løs.

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Ben/Legs
Bike, Bird, Birthday, Black, Blue, Boat, Booze, Born, Boy, Bridge, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark,
Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Electricity, Eternal, Evil, Eyes/Øjne,
Face, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food, Forkortelser,
Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot,
House, Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin,
Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday,
Money, Months, Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk,
Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray,
Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time,
Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding,
Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World,
Write, Yesterday, You,

Fra : Pernille

Dato : 03-06-08 16:28

"Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Legs / Ben:
>
> Det giver mig nemlig mulighed for at spille noget spade med nogle, nej

God sang du der kom med. Det var den, jeg selv kom til at tænke på, da jeg
læste at dagens ord er Legs.

Ellers kan jeg kun finde på én, men den handler mere om det at gå.
Nemlig Pretty Flaningo med Manfred Man
http://youtube.com/watch?v=R3AJbIGh7vM

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-08 15:27

Hej
Pernille wrote:
> Ellers kan jeg kun finde på én, men den handler mere om det at gå.
> Nemlig Pretty Flaningo med Manfred Man
> http://youtube.com/watch?v=R3AJbIGh7vM

Der var jo ikke ligefrem noget stort udvalg med Ben/legs, men jeg synes nu
at du skal have stafetten, Pernille. Ikke fordi du gav den tilbage til mig,
efter du egentlig havde fået den, men fordi jeg synes det er et flot nummer
med Manfred Mann.

Hermed er du så dagens vinder. Hænderne over hovedet og 5 hop på stedet.
Glæder mig til næste ord.

Mvh
Martin.

Fra : Hauge

Dato : 04-06-08 15:33

Martin [TMM] wrote:
> Hænderne over hovedet og 5 hop på stedet.

Er der ikke en anelse for varmt til det hurlumhej? Nej så hellere en kølig
på terrassen

Mvh Hauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-06-08 15:34

Hej
Hauge wrote:
> Er der ikke en anelse for varmt til det hurlumhej? Nej så hellere en
> kølig på terrassen

Scchh, det kommer jo bagefter. ;)

Mvh
Martin

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 15:35

> [...]
> nummer med Manfred Mann.
>
> Hermed er du så dagens vinder. Hænderne over hovedet og 5 hop på stedet.

Hej!
Efter al den hoppen, med hænderne over hovedet, er jeg helt forpustet, og
trænger lige til en tænkepause! - Og takker for stafetten!

Fra : Pernille

Dato : 03-06-08 16:46

> [...]
> for det Pernille og Broegger.
>
> Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:

Hot Legs med Rod Stewart
Http://youtube.com/watch?v=Edz4Fd969Yg

Fra : perbeer

Dato : 03-06-08 11:23

On 3 Jun., 15:56, "Martin [TMM]" <tmm@_CUT_trutter.dk> wrote:
> [...]
> det Pernille og Broegger.
>
> Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:

"Steen Med Det Akstra Ben"
http://youtube.com/watch?v=7bPswyEkHnw

Mvh
Per Beer Hansen

Fra : Pernille

Dato : 03-06-08 20:16

> [...]
> for det Pernille og Broegger.
>
> Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:

Marlene Dietrich var berømt, bl.a på grund af sine flotte ben.
Her er et klip med hende.
http://youtube.com/watch?v=xcOmdudOwW0

Fra : MM

Dato : 03-06-08 20:34

> Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:
> Legs / Ben:

Det er ej legs, men det er Ben...
Ben Harper, her med "With my Own Two Hands"
http://www.youtube.com/watch?v=c9WB3KTX0rQ

Ben er noget man går med...
Sort Sol med "Let Your Fingers Do the Walking"
http://www.youtube.com/watch?v=txicNdbK7pA

De har ben, hele 8 af dem, edderkopper...
Joey Deluxe med "Itsy Bitsy Spider" her med billeder fra filmen Eight Legged
Freaks:
http://www.youtube.com/watch?v=NjSzeR62mQM

~MM

Fra : Max

Dato : 03-06-08 20:50

Hej Martin

> Hermed synes jeg så at dagens ord skal være:
> Legs / Ben:

Man kan jo bruge sine ben til at gå en tur med

Walking in Memphis - Marc Cohn
http://youtube.com/watch?v=XrT0gAbRqyw

--
Mvh Max

Fra : schlafen

Dato : 04-06-08 10:16

da der jo snart starter EM i bold kommer her en fra VM 98

M.A.T.C.H. - Hot Legs (den findes også i en dansk version på albummet fra
VM98)
kunne ikke finde den på 'tuben' så her er der et lille klip (VMP only)
http://www.amazon.com/gp/music/wma-pop-up/B000007NB5001010

Fra : Pernille

Dato : 04-06-08 16:11