Kartoffelsalat
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 23:57

Kender I en god opskrift på kartoffelsalat? Den må gerne være lidt tyk og
sådan som de laver den hos slagteren.

Fra : Baumspieler

Dato : 04-06-08 16:07

"Steen F." <-> skrev i en meddelelse
> Kender I en god opskrift på kartoffelsalat? Den må gerne være lidt tyk og
> sådan som de laver den hos slagteren.
>
> Mvh

Når du skriver tyk tænker jeg straks fed ...

Her er en let version der smager fantastisk

3 kg. kartofler i passende stykker ... Ja kogte ja.

Et stort bæger creme fraise (du bestemmer selv %'en)
0,75 L tykmælk
1 glas drue agurker skåret i små stykker
1 tsk. dijon sennep
1 bundt purløg i små stykker
Lidt persille
Dressing smages selvfølgeligt til med godt med salt og peber

En klassisk let opskrift fra Karoline engang - og smager fantastisk

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-08 11:07

"Steen F." <-> skrev i en meddelelse
> Kender I en god opskrift på kartoffelsalat? Den må gerne være lidt tyk og
> sådan som de laver den hos slagteren.
>
> Mvh

Hejsa

Bland ymer og mayonnaise,samt hakket løg og purløg.Kartoffelskiverne vendes
i.Man kan også undlade løgene og komme karry i.
Mvh
Anne

Fra : fix

Dato : 12-06-08 08:43

AM wrote:
> [...]
>
> Bland ymer og mayonnaise,samt hakket løg og purløg.Kartoffelskiverne
> vendes i.Man kan også undlade løgene og komme karry i.
en stor skefuld fransk sennep skader heller ikke. Skal det være rigtig godt,
erstat ymer med creme fraiche!

finn

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 22:11

"fix" <fix@faxe.dk> skrev i en meddelelse

> en stor skefuld fransk sennep skader heller ikke. Skal det være rigtig
> godt, erstat ymer med creme fraiche!
>
> finn

Det er så smag og behag.Ingen i min familie kan lide den med creme fraiche.
Anne