Føj for den lede!!
Fra : -= JF =-

Dato : 03-06-08 21:25

Jeg var gået helt i sort, hvis jeg havde oplevet at et svin som ham her
lavede skolemad til mine unger!

http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/06/03121546.htm

--
Mvh. John

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-06-08 01:26

On Jun 3, 10:24 pm, -= JF =- <n...@null.null> wrote:
> Jeg var gået helt i sort, hvis jeg havde oplevet at et svin som ham her
> lavede skolemad til mine unger!
>
> http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/06/03121546.htm

Enig, det er utroligt så lav moral nogen folk har bare der skal tjenes
penge.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-08 17:29

-= JF =- <null@null.null> wrote in news:b806e$4845a88d$3e3d8c6c$1510
@news.arrownet.dk:

> Jeg var gået helt i sort, hvis jeg havde oplevet at et svin som ham her
> lavede skolemad til mine unger!
>
> http://www.dr.dk/DR1/kontant/2008/06/03121546.htm

Ingen er jo kommet til skade ved det, så bare ta' det roligt.

http://www.illvid.dk/polopoly.jsp?a=147&id=1303