Canoscan 5000F
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 11:07

Min flatbedscanner Canoscan 5000F vil ikke samarbejde med min nye pc og
ditto labtop. Jeg når lige at se en fejlmelding og fange et stikord '32'
inden maskinerne afviser at kommunikere med scanneren og lukker
fejlmeldingen ned.
Canon har taget Canoscan 5000f ud af deres sortiment, og den er da også af
ældre dato. Men kan jeg på nogen måde komme i kontakt med den igen? Windows
XP kan som sagt ikke finde ud af det selv.

Inger

Fra : Knud Erik

Dato : 03-06-08 11:27

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:484517d4$0$15872$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> ældre dato. Men kan jeg på nogen måde komme i kontakt med den igen?
> Windows XP kan som sagt ikke finde ud af det selv.

Hej
Hvis ikke du har den nyeste driver, kan det måske være
en ide at prøve den.

http://software.canon-europe.com/software/0027907.asp?model=

Knud Erik

Fra : PA

Dato : 03-06-08 11:30

> [...]
> Windows XP kan som sagt ikke finde ud af det selv.
>
> Inger
>Men der ligger XP drivere til Canoscan 5000f driver på
internet på masser af link.

MVH Per

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-08 11:42

Tusind tak - det må være sommervarmen og ikke min uforstand, der fik mig til
at give op. Jeg hentede driveren og er på plads.

Jeg ville gerne sende en Flensburger Dunkel, men I må nøjes med at drømme om
den.

Inger