Gæt endnu en opskrift
Fra : -= JF =-

Dato : 02-06-08 23:15

Fra : Blueskies

Dato : 03-06-08 08:55

> tilsættes 250 gr. salt
> ½ liter mørk sirup
> 250 gr. puddersukker
> 750 gr. sukkerkulør
> 1 liter stærk saltlage (fra kød)
> 1 liter øl
> Det hele koges atter 5-10 minutter
> afkøles fuldtstændigt og sies.

Glæder mig virkelig til svaret men mit bud er at begge er en
sylte-lage... Hmmm

Fra : -= JF =-

Dato : 03-06-08 20:20

Blueskies skrev:

> Glæder mig virkelig til svaret men mit bud er at begge er en
> sylte-lage... Hmmm

Næh, ingen syltelage!
Dette var opskriften på Soya, og den anden var Worchester-sauce

--
Mvh. John

Fra : Blueskies

Dato : 03-06-08 20:38

-= JF =- skrev:

> Næh, ingen syltelage!
> Dette var opskriften på Soya, og den anden var Worchester-sauce

He-he Ja ja vi var da over i smagsforstærker delen...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 04-06-08 09:06

-= JF =- <null@null.null> writes:

> Dette var opskriften på Soya, og den anden var Worchester-sauce

Jeg tror bare jeg holder mig til at købe det... Hjemmelavet er godt,
men der er dog grænser.

Mvh Trine