Dagens ord: Teknik
Fra : MM

Dato : 31-05-08 10:12

Tak for stafetten.
Dagens ord er: Teknik.

Jeg lægger ud med Kraftwerk - Trans Europe Express
http://www.youtube.com/watch?v=LWlgbAc3bbM

~MM

Brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bird, Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Born, Boy, Bridge, Båd, Car,
Cartoon, Country, Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter,
Doctor, Dream, Duo, Dør, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Face/Ansigt, Fantasi,
farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food, Forkortelser, Fox, Friend,
Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands, Hawaii,
Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, Ireland, jack, Justice, King, Kiss, Klippe, Latin, Life,
Light/lys,
Live, Love, Luft/Ilt, Man, MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months,
Moon, Mother, Mountain, New York, Night, Nobody, Nordisk, Ocean, One, Pain,
Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne, Power, Pray, Queen, Quit, Radio,
Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal,
Run,
Ræv, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile, Smoke, Snow, Soundtrack,
Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprice, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Teknik, Thunder, Time, Tomorrow, Train, Tribute,
Twins,
Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend, West, Wheel, Whiskey, Wine,
Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You

Fra : Hauge

Dato : 31-05-08 10:18

Hej
MM wrote:
> Jeg lægger ud med Kraftwerk - Trans Europe Express

Fedt nummer, så jeg kaster lige endnu et fedt Kraftwerk-nummer afsted.

Expo 2000
http://youtube.com/watch?v=-iVSH-kxk0c

Forøvrigt en fed udstilling dengang, fik gået mange km den dag jeg var
dernede

Mvh Hauge

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 31-05-08 10:59

MM skrev:

> Dagens ord er: Teknik.

Noget om radio og video:

http://youtube.com/watch?v=laZw3Y3JCJ8

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Broegger

Dato : 31-05-08 11:06

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev

> Tak for stafetten.
> Dagens ord er: Teknik.

Så skal vi da have lidt Jarre. Her på hans "laser-harpe". Fra Rendez-Vous
http://www.youtube.com/watch?v=VIbD7VRWx8Q

Og en af de teknologier der har betydet meget er vel telegrafen. Så Dire
Straits skal med. Telegraph Road http://www.youtube.com/watch?v=gjJzlIedCuo

Der e rjo nogle der føler de bliver kørt over af teknikken. Det har heaven
17 lavet en sang om. Crushed by the wheels of Industry
http://www.youtube.com/watch?v=BqWJZArrZ3E

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : MM

Dato : 31-05-08 21:28

> [...]
>
> Der e rjo nogle der føler de bliver kørt over af teknikken. Det har heaven
> 17 lavet en sang om. Crushed by the wheels of Industry

3 fantastiske videoer. Tillykke, stafetten er hermed givet videre...

~MM

Fra : Michael Lund

Dato : 31-05-08 11:42

"MM" <msquaredFJERN@DETTEkampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for stafetten.
> Dagens ord er: Teknik.

Hvad kunne så være mere passende end vores egen danske Lars Muhl med Tekno
Love:
http://www.youtube.com/watch?v=o8cF3xNnQno

Mic.

Fra : Max

Dato : 31-05-08 15:52

Hej MM

> Dagens ord er: Teknik.

Så kan vi jo passende spille lidt med en gammel supergruppe

Jethro Tull Steel Monkey
http://youtube.com/watch?v=LjQ8yZd37zg

og en anden supergruppe

Queen Radio Ga Ga
http://youtube.com/watch?v=GEI4U5KyAS0

--
Mvh Max

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-05-08 16:20

Max wrote:
> Hej MM

> Så kan vi jo passende spille lidt med en gammel supergruppe

> [...]

Nu kender jeg ikke så meget til JT, men hvorfor er Queen en supergruppe?
På trods af at Queen blev dannet over 10 år før min fødsel, mindes jeg
da ikke at medlemmerne var kendte fra andre bands før da...

Fra : Broegger

Dato : 31-05-08 17:12

Esben von Buchwald <find.mig@paa.google> skrev

> [...]
> supergruppe? På trods af at Queen blev dannet over 10 år før min
> fødsel, mindes jeg da ikke at medlemmerne var kendte fra andre bands

Hvad er din definition på en supergruppe? For mig er det en gruppe der
laver noget enestående musik der holder 112% Så en 100% subjektiv
vurdering.

Så for mig er det grupper som Queen, Pink Floyd, Blackmores
Purple/Rainbow/Night, Runrig, Depeche Mode, Dire Straits, Eagles og mange
andre. Og det er jo nok en liste der vil se meget anderledes ud for andre.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-05-08 17:16

Broegger wrote:

> Hvad er din definition på en supergruppe? For mig er det en gruppe der
> laver noget enestående musik der holder 112% Så en 100% subjektiv
> vurdering.

Hehe, det du nævner kan vel betegnes som en "super fed gruppe"... En
supergruppe er et band sammensat af folk som har haft success med andre
bands tidligere og joinet hinanden, såsom Audioslave, Velvet Revolver,
Traveling Wilburys etc.

http://en.wikipedia.org/wiki/Supergroup

> Så for mig er det grupper som Queen, Pink Floyd, Blackmores
> Purple/Rainbow/Night, Runrig, Depeche Mode, Dire Straits, Eagles og mange
> andre. Og det er jo nok en liste der vil se meget anderledes ud for andre.

Jamen det er glimrende kunstnere du nænvner der... Det er bare ikke
supergurpper :D

Fra : Max

Dato : 31-05-08 17:21

Hej Esben

> http://en.wikipedia.org/wiki/Supergroup

Hvad har det med supergrupper at gøre :)

--
Mvh Max