Seat24 - eksisterer de stadigvæk? Umulige ~
Fra : Bjarne

Dato : 29-05-08 02:43

Jeg har købt en billet hos Seat24 for 1½ måned siden, men nu kan jeg
slet ikke komme i kontakt med dem, jeg har hængt timer i telefonen,
jeg har mailet dem etc... Men jeg kan pine død ikke komme i kontakt.

Eksisterer de stadig eller er der nogen der kan bekræfte andet?

Såfremt de stadig er kørende kan jeg blank sige at handler man hos
dem, så være forberedt på 0 kontakt efterfølgende... ØV

mvh
Bjarne

Fra : Rikke

Dato : 29-05-08 18:55

Det var da forfærteligt!
Har du fået din billet? De eksiterer da på momondo.com, så de skulle
da gerne være i live endnu.
Skal du annullere din billet eller hvad er det angående?
Jeg håber du får kontakt! Og tak fordi du fortalte om den dårlige
service hos dem.
Det her stod på hjemmesiden....angående kontakt, men det har du vel
prøvet?

Kontakt Seat24

Seat24 Travel / Den Danske Rejsegruppe (Org nr. 2561 3902)
Nørre Voldgade 22, 1. th.
DK-1358 København K

Hovedkontor: Uppsala, Sverige.

E-mail: booking@seat24.dk
Tlf.: +45 7080 7765
Fax: +45 3369 0301

Telefontid mandag-fredag 10:00-12:00 og 12:00-14:00.

Dagen før helligdag 10:00-14:00.

Vi holder lukket følgende dage: 6/4, 9/4, 1/5, 17/5, 6/6, 25/12 og
26/12 - 2007.

Vid avbokning av flygbiljett nära avresa utanför våra öppettider
kontakta flygbolaget direkt

Håber du finder ud af det
venligst
Rikke