Hvor køber I blæk?
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-08 23:16

Jeg har en Canon Pixma iP4200 blækprinter, men mangler noget forholdsvis
billigt blæk til den. Må gerne være uorig.
Jeg har tidligere brugt både original samt uorig. blæk fra
www.billigmedien.de hvor sidstnævnte blæk var virkelig dårlig. Det er især
farverne der er helt hen i vejret.
Hvor køber I god blæk til en iP4200 ?

Hilsen Ole

Fra : Jubii

Dato : 31-05-08 03:39

"O. Sørensen" <----> skrev i meddelelsen
> [...]
> billigt blæk til den. Må gerne være uorig.
> Jeg har tidligere brugt både original samt uorig. blæk fra

har du prøvet inkclub?

Fra : Peter

Dato : 31-05-08 04:13

"O. Sørensen" <----> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigt blæk til den. Må gerne være uorig.
> Jeg har tidligere brugt både original samt uorig. blæk fra

Køber altid mine blækpatroner her:
http://www.mcs-data.dk/?nyhed3&TId=21698689460

PeterB

Fra : Janus

Dato : 31-05-08 08:31

O. Sørensen den 31-05-2008 00:15:

> Hvor køber I god blæk til en iP4200 ?

Jeg har altid været tilfreds med at handle med dem her:
http://www.lavprisimport.dk/

Både til Canon og Brother printere
Har dog ikke erfaringer med deres blæk til lige netop en IP4200

Fra : Mads

Dato : 31-05-08 10:00

On Sat, 31 May 2008 00:15:48 +0200, "O. Sørensen" <----> wrote:

> [...]
>billigt blæk til den. Må gerne være uorig.
>Jeg har tidligere brugt både original samt uorig. blæk fra

Hej

Hvis du helst er fri for at rode med at skifte chip og hellere vil
have patroner der virker ligesom de originale, så kik hos
Nordic Ink: http://www.nordic-ink.dk/
De har kopi-patroner MED chip til Pixma 4200 til 55 kr/stk
Du kan selvfølgelig finde MEGET billigere patroner, men så
skal du jo selv flytte chippen og blækmåleren virker så ikke
længere.

Jeg har selv en Pixma 4200 og købte for en måneds tid siden
et sæt af disse patroner. De printer IMHO ligeså pænt som
de originale.

Det skal så også siges at den magenta patron ikke virkede.
Printeren nægtede simpelthen at anerkende den og meldte
fejl. En email til N.I. klarede dog sagen. Firmaet sendte mig
straks en ny patron uden beregning og den virkede fint.
Ikke noget brok her. Fin service fra et lille firma.

mvh Mads

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-05-08 19:35

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> straks en ny patron uden beregning og den virkede fint.
> Ikke noget brok her. Fin service fra et lille firma.

Enig - altid god service hos ham. Han sælger iøvrigt også uden chip, og dem
har jeg brugt i lang tid med udemærket resultat.

Kurt

Fra : Rado

Dato : 01-06-08 07:50

On Sat, 31 May 2008 10:59:34 +0200, Mads <Mads@nospam.nothanks.com>
wrote:

> [...]
>Du kan selvfølgelig finde MEGET billigere patroner, men så
>skal du jo selv flytte chippen og blækmåleren virker så ikke

De sælger også et sæt indsatser man kan sætte chippene og derefter
sætte i printeren, så kan man bruge de billige patroner uden at skulle
skifte chip hele tiden (ret dyrt, men det er en engangsudgift, og man
slipper for en masse besvær med at skifte chips)
http://www.nordic-ink.dk/product_info.php?products_id=225&osCsid=bb93c3c94e27bea08a6c86c33f1289ab

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Mads

Dato : 01-06-08 11:57

On Sun, 01 Jun 2008 08:49:57 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

> [...]
>skifte chip hele tiden (ret dyrt, men det er en engangsudgift, og man
>slipper for en masse besvær med at skifte chips)

Til gengæld virker printerens blækmåler ikke med den slags løsninger
og løber en patron tør, så brænder du printerhovedet af, så det kan
hurtigt blive en MEGET dyr løsning.
Jeg gider ihvertfald ikke tjekke blækstanden i 5 patroner hver gang
jeg tænder printeren, så jeg vil aldrig anbefale den løsning. Så vil
jeg hellere betale lidt mere for patronene og så have den ekstra
sikkerhed i at printeren selv siger til når blækstanden er lav.
Et nyt printerhoved koster jo næsten det samme som en hel printer.

mvh Mads

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-08 10:38

Mads wrote:
> Nordic Ink: http://www.nordic-ink.dk/

Ja - ham bruger jeg også - han sælger også på Qxl under navnet "DVD
Seller", og ham kan jeg kun anbefale.

Jeg har brugt blæk derfra siden mine 2 stk IP4000 var nye og har ikke
oplevet problemer - hverken med firmaet eller patronerne.

IP4000 er så godtnok uden chip, men der har jeg set at han har flere
løsninger til chip også.

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : T.

Dato : 09-06-08 13:18

> [...]
> billigt blæk til den. Må gerne være uorig.
> Jeg har tidligere brugt både original samt uorig. blæk fra

Hej

Forrige gang jeg købte, var det hos Nierle, men det viste sig at de ikke
duede, kun hvis man lavede noget om på dem, fik jeg bagefter at vide fra
Nierle.

Sidste gang jeg købte til min Epson Photo R 220 købte jeg dem på
http://www.ebay.co.uk/ , der fik jeg alle 6 slags farver leveret fra Uk til
under 100 kr. med transport.

Jeg vil helt sikkert bruge http://www.ebay.co.uk/ igen.

Hilsen

Fra : N/A

Dato : 14-06-08 17:49

Fra : Henry

Dato : 14-06-08 17:49

"skibber" <fredibau@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.nordic-ink.dk
>
> Har jeg brugt nu et års tid til min Canon MP800R
> og er ganske godt tilfreds.
>
> /skibber

Enig har også prøvet diverse billige kopi blæk til pixima 4000 , problemet
var tit at når printeren stod stille et stykke tid skulle jeg bruge
renseprogrammet 3-4 gange får at få liv i alle farverne igen.
Har slet ikke haft de samme problemer med kopiblæk fra
http://www.nordic-ink.dk så der bestiller jeg også fremover.

Henry

Fra : skibber

Dato : 15-06-08 10:58

On 14-06-2008 18:49:23, "Henry" wrote:
> [...]
> var tit at når printeren stod stille et stykke tid skulle jeg bruge
> renseprogrammet 3-4 gange får at få liv i alle farverne igen. Har slet

Han har også min anbefaling.

/skibber