Ericsson R320 kan den synces med Outlook
Fra : Craig David

Dato : 19-07-01 09:52

Jeg tænker på at købe en R320, jeg har desværre ikke råd til R520, men har i
den forbindelse nogle spørgsmål.

Kan R320 synkroniseres med outlook? og virker det? -er der nogen der har
erfaringer hermed? virker det med den danske outlook 2002?
Kommer der kabel og software med når man køber den?

Tak for svar
CD

Ps. jeg kunne aldrig finde på at købe en Nokia, Ericsson har jo designere
som designere imens det hos Nokia da vist er bagere der designer

Fra : Bobby

Dato : 19-07-01 12:01

Hi

Den kan nemt og smertefrit synkroniseres med ihvertfald Outlook 2000, det
gælder både kontaktpersoner og kalenderen. Hvor vidt det virker med Outlook
2002, ved jeg ikke - Men jeg vil tro det.

Der følger software med telefonen, men ikke kabel, så det skal købes ved
siden af.

Mvh.
Bobby