Ny Internetudbyder; skift til anden udbyde~
Fra : Kert Rats

Dato : 25-05-08 23:43

Grundet mine meget dårlige erfaringer med TELE2/Cybercity (navnlig
news-adgang) har jeg luret på at skifte Internet-udbyder.
Men hvilken udbyder skal jeg foretrække?
Jeg er syv sind p.t.
Håber, at I kan hjælpe mig i mit valg.

Venligst

Stefan

www.trekkies.dk
Danmarks Star Trek-forening
med ca. 500 medlemmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-05-08 05:05

Kert Rats skriver:

> [...]
> news-adgang) har jeg luret på at skifte Internet-udbyder.
> Men hvilken udbyder skal jeg foretrække?

TDC

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Frank

Dato : 26-05-08 10:28

Hej

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Håber, at I kan hjælpe mig i mit valg.

Hvor i DK er du?

Mvh
Frank

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-08 15:54

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor i DK er du?

2610 Rødovre

Venligst

Kert Rats

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-05-08 16:59

Kert Rats skrev:

> 2610 Rødovre

Endnu et spørgsmål: Hvilken udbyder af kabel-tv har du?

Her hvor jeg bor, har vi kabel-tv fra TDC's datterselskab,
som for tiden hedder "YouSee". Det har jeg valgt, og det
fungerer meget pænt det meste af tiden. De ansatte i deres
såkaldte "Support" er hverken dummere eller klogere end
alle de andre firmaers "support-funkrtioner". De ved ikke
hvad "usenet" er for en fisk. Det skal man selv fortælle dem.

Men jeg kan kun anbefale dig at vælge en internetforbindelse
via dit kabel-tv-selskab. Du får så et "webspeed-modem",
typisk et Motorola SURFboard Cable Modem. Din månedpris
afhænger af, hvilken hastighed du selv vælger og dit kabelnet
tillader.

--
Herluf :·)

Fra : Kert Rats

Dato : 26-05-08 22:08

> [...]
> typisk et Motorola SURFboard Cable Modem. Din månedpris
> afhænger af, hvilken hastighed du selv vælger og dit kabelnet

Jeg har ikke kabel-tv - men jeg overvejer at koble mig på DONGs fibernet,
som i skrivende stund er ved at blive lagt ned i jorden hos os her i
Rødovre.

Venligst

Kert Rats

Fra : Paul8

Dato : 27-05-08 23:26

Jeg kan anbefale www.clearwire.dk som jeg har brugt problemfrit i 2 år.
Nyhedsserveren news.clearwire.dk er også OK. Jeg ved ikke om de har binæregrupper.

Fra : Paul8

Dato : 28-05-08 10:30

"Paul8" <getpaul@get2net.dk.fjernes> skrev i en meddelelse
> Jeg kan anbefale www.clearwire.dk som jeg har brugt problemfrit i 2 år.
> Nyhedsserveren news.clearwire.dk er også OK. Jeg ved ikke om de har binæregrupper.

Jo, de har 12 forskellige dk.binaer....

Fra : Kasper Bergh

Dato : 27-05-08 10:47

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> wrote in message
> [...]
> news-adgang) har jeg luret på at skifte Internet-udbyder.
> Men hvilken udbyder skal jeg foretrække?

Du skal nok ikke vælge internetudbyder efter news. TDC (og YouSee) har klart
den bedste newsservice af de danske internetudbydere I min erfaring, men det
siger ikke specielt meget. Jeg ville overveje at købe en god forbindelse
billigt og så news adgang seperat fra nogen af de selskaber der
specialicerer sig I dette.

mvh
/Kasper

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 27-05-08 20:28

Kasper Bergh wrote:
..

> Du skal nok ikke vælge internetudbyder efter news. TDC (og YouSee)
> har klart den bedste newsservice af de danske internetudbydere I min
> erfaring,

Er der ikke noget om, at de ikke har de binære grupper med ?
For jeg overvejer nemlig også kraftigt at skitfe fra Tele2, de sutter r*v
bigtime

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-06-08 20:29

> Er der ikke noget om, at de ikke har de binære grupper med ?
> For jeg overvejer nemlig også kraftigt at skitfe fra Tele2, de sutter r*v
> bigtime

Jo.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-08 17:01

Per Beer Hansen wrote:
> Er der ikke noget om, at de ikke har de binære grupper med ?

Jo - men hvis du vil bruge binære i grupper i større stil, så er der
ingen vej udenom en betalingsserver.

Jan

--
Signatur ude af drift