Musik ID
Fra : Holst

Dato : 28-05-08 19:54

Stødte på følgende hjemmeside, hvor der spilles et stykke musik. Det
lyder voldsomt bekendt, men jeg kan på ingen måde sætte navn på.

Er det kendt, eller er det bare min fikse idé?

http://franz-jaeger-berlin.com/

Fra : Sv-e

Dato : 29-05-08 09:36

Holst skrev:

> Stødte på følgende hjemmeside, hvor der spilles et stykke musik. Det
> lyder voldsomt bekendt, men jeg kan på ingen måde sætte navn på.
>
> Er det kendt, eller er det bare min fikse idé?
>
> http://franz-jaeger-berlin.com/
Måske:
http://www.youtube.com/watch?v=Hv0azq9GF_g

Stemningen minder da ihvertfald om det.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 31-05-08 22:17

Holst <newsfeb08@shelter.dk> wrote in news:483daa50$0$56767
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Stødte på følgende hjemmeside, hvor der spilles et stykke musik. Det
> lyder voldsomt bekendt, men jeg kan på ingen måde sætte navn på.

Jeg tænkte straks på Ryuichi Sakamotos "Merry Christmas Mr. Lawrence".

http://www.youtube.com/watch?v=5mfyCI82lWM

Fra : Holst

Dato : 01-06-08 08:46

Kent Oldhøj wrote:

> Jeg tænkte straks på Ryuichi Sakamotos "Merry Christmas Mr. Lawrence".
>
> http://www.youtube.com/watch?v=5mfyCI82lWM

Jeg kan godt forstå, hvorfor du kom til at tænke på Ryuichi Sakamoto.
Det forklarer også, hvorfor det lyder bekendt. Det er godt nok rigtig
mange år siden jeg har set den film.