Dagens ord: Fox/ræv
Fra : Max

Dato : 22-05-08 19:19

Hej alle

Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre
Elton John nogensinde har lavet.

Elton John The Fox
http://www.youtube.com/watch?v=216IkUaiGtw

Forøvrigt en video fra den tid hvor de var værd at kikke på.

Ord der har været brugt:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Boy, Bridge, Car, Cartoon, Country,
Cowboy, Crazy, Crying, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream,
Duo, Dør, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings,
Fever, Food, Forkortelser, Fox, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls,
Grand Prix, Græsk, Guitar, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello,
Help, Hero, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack,
Justice, King, Kiss, Latin, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man,
MILF., Milk, Mind, Monday, Money, Months, Moon, Mother, New York, Night,
Nobody, Nordisk, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets, Physics, Pigenavne,
Power, Pray, Queen, Quit, Radio, Rain, Religion, Road, Robot, Rock, Rock'n
Roll,
Roses/rose/roser, Royal, Run, Ræv, Service, Sex, Skov, Sky, Small, Smile,
Smoke, Snow, Soundtrack, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Thunder, Time, Tomorrow,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Weak, Wedding, Weekend,
West, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write,
Yesterday, You

--
Mvh Max

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-05-08 19:26

> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
> gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre
> [...]

Jeg kan ikke lade være:
Samantha Fox - Touch Me
http://www.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ
Det var vi vist mange teenagedrenge, der drømte om!

Sly Fox - Let's Go All the Way
http://www.youtube.com/watch?v=wsiPtvfdvDY

--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Pernille

Dato : 22-05-08 19:51

> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
> gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre
> Elton John nogensinde har lavet.

Jimi Hendrix med "Foxy Lady"
http://youtube.com/watch?v=hb7ln5vlS_k

Fra : Broegger

Dato : 22-05-08 20:24

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev

> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
> gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre

Fra da jeg lavede lokal radio. Fox the Fox og Precious little diamond.
http://www.youtube.com/watch?v=2MteEdKHaTg FEDT!!!

Og så skal TV-2 da også på banen. Undskyld lydkvaliteten! Ræven og
Rønnebærrene http://www.youtube.com/watch?v=2MteEdKHaTg

Og endeligt: En ræv er rødhåret. Det er Tiffany også. Så her er I think
were alone now. http://www.youtube.com/watch?v=EiHfYFGPaHU

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 20:28

Max wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
> gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre
> Elton John nogensinde har lavet.

The Sweet - Fox On The Run
http://www.youtube.com/watch?v=2MDCbIhTa_w

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : schlafen

Dato : 22-05-08 20:29

så kan man heller ikke komme uden om
Fox the Fox - Precious Little Diamond
http://www.youtube.com/watch?v=2MteEdKHaTg

Drengene fra Angora - Ræven og tegnebogen - fantastiks Lilholt parodi.
http://www.youtube.com/watch?v=gT09ItQ6EUg

Sisqo med FOXY Brown - Thong Song
http://www.youtube.com/watch?v=3o-y5b9Blm8

The Sweet - Fox on the Run
http://www.youtube.com/watch?v=RGpVLfdPV34

og slutteligt (vi blir i 70'erne)
Fox - Only You Can
http://www.youtube.com/watch?v=4jijX-OxQzw

---

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-05-08 20:31

Max wrote:
> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv

Sweet med "Fox On The Run":
http://www.youtube.com/watch?v=RGpVLfdPV34

Thin Lizzie med "Johnny The Fox":
http://www.youtube.com/watch?v=xifCL6VgLM8

Blues Brothers med "Looking For A Fox":
http://www.youtube.com/watch?v=NF7TPKNdApQ

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Max

Dato : 23-05-08 18:12

Hej Per

> Sweet med "Fox On The Run":
> http://www.youtube.com/watch?v=RGpVLfdPV34

Jeg har aldrig kunnet med disse alternative pop grupper,
men du får stafetten for at være den tredie der bringer
denne gruppe og sang på banen i tråden.

Hit the road Jack.

--
Mvh Max

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-05-08 18:54

Max wrote:
> Hej Per

> Jeg har aldrig kunnet med disse alternative pop grupper,
> men du får stafetten for at være den tredie der bringer
> denne gruppe og sang på banen i tråden.

He he, ja jeg tror at vi var 3 sjæle og én tanke

> Hit the road Jack.

Yes Sir

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 21:13

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv

I 1985 kom en kultfilm, som havde Michael J. Fox i hovedrollen, og i den
film fremførte Huey Lewis dette pragtfulde nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=jxh8QWtFhsM

I 1996 var den samme Fox med i den kugleskøre film "Mars Attacks", hvor en
ganske bestemt sang fik hjernerne til at eksplodere på marsboerne. Ved lidt
research har jeg fundet den:
http://www.youtube.com/watch?v=4a28EBGEkCs
Nyd den, og pas på hjernerne hvis I er lidt "alien"

/Alex

Fra : Max

Dato : 22-05-08 21:39

Hej Alex

> I 1985 kom en kultfilm, som havde Michael J. Fox i hovedrollen, og i
> den film fremførte Huey Lewis dette pragtfulde nummer:
> http://www.youtube.com/watch?v=jxh8QWtFhsM

Ok, jeg tilgiver dig at du bragte den drengerøv på banen fordi du
brugte det som grund til at spille Huey Lewis :)

Du får lige en sjov Huey Lewis med på vejen

HUEY LEWIS & THE NEWS-THE BOYS ARE BACK IN TOWN
http://www.youtube.com/watch?v=RjaGWC8MuwE

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 22:00

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Ok, jeg tilgiver dig at du bragte den drengerøv på banen fordi du
> brugte det som grund til at spille Huey Lewis :)
>
> Du får lige en sjov Huey Lewis med på vejen

Skal vi så ikke have noget mere 80'er-nostalgi med Mr. Lewis:
http://www.youtube.com/watch?v=-8b0IKQxx2k

/Alex

Fra : Max

Dato : 22-05-08 22:14

Hej Alex

> Skal vi så ikke have noget mere 80'er-nostalgi med Mr. Lewis:
> http://www.youtube.com/watch?v=-8b0IKQxx2k

Det titel får mig så tilbage i 70'erne

Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
http://www.youtube.com/watch?v=xMrm7ZQ0aMA

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-08 22:20

> Det titel får mig så tilbage i 70'erne
>
> Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
> http://www.youtube.com/watch?v=xMrm7ZQ0aMA

Nice :)

Skal vi fortsætte assosiationstræningen, og blive i samme årti med "The
Stealer" med Free:
http://www.youtube.com/watch?v=ssZtFzrWSVE

Når vi nu er ved Free, kan vi ikke komme uden om:
http://www.youtube.com/watch?v=htuxb-m4-ng

/Alex

Fra : Max

Dato : 23-05-08 18:08

Hej Alex

> Når vi nu er ved Free, kan vi ikke komme uden om:
> http://www.youtube.com/watch?v=htuxb-m4-ng

Tak for den, den har jeg danset meget til :)

--
Mvh Max

Fra : Broegger

Dato : 23-05-08 07:14

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev news:4835deb6$0$56780
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Skal vi så ikke have noget mere 80'er-nostalgi med Mr. Lewis:
> http://www.youtube.com/watch?v=-8b0IKQxx2k

Og lidt ren kitch fra Huey og nyhederne. Det er simplethen humor på højt
plan.
http://www.youtube.com/watch?v=dIH8xctqGUw

Fra : Pernille

Dato : 23-05-08 07:23

> [...]
> brugte det som grund til at spille Huey Lewis :)
>
> Du får lige en sjov Huey Lewis med på vejen
>
> HUEY LEWIS & THE NEWS-THE BOYS ARE BACK IN TOWN

Hey, jeg synes at den første Back To The Future er en rigtig god film.
Trist, at Michael J Fox skulle blive så syg. Er der nogen der ved, hvordan
han har det, i dag?

Fra : Broegger

Dato : 23-05-08 07:24

"Pernille" <Hovedst@den> skrev

> [...]
>>
> Hey, jeg synes at den første Back To The Future er en rigtig god film.
> Trist, at Michael J Fox skulle blive så syg. Er der nogen der ved,

Ja, det er rystende.

Fra : Holst

Dato : 22-05-08 22:02

Alex Linaa wrote:

> I 1985 kom en kultfilm, som havde Michael J. Fox i hovedrollen, og i den

Er det virkelig en kultfilm? Den var da meget sjov, men så var den da
heller ikke mere.

Fra : Pernille

Dato : 23-05-08 07:34

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Er det virkelig en kultfilm? Den var da meget sjov, men så var den da
> heller ikke mere.

Jeg synes, at den var rigtig sjov og god. Og den viste noget om, hvordan éns
tilværelse er påvirket af forskellige ting. Hele familiens liv var påvirket
af, at McFly var blevet mobbet i skolen.

Fra : Per Hagemann

Dato : 22-05-08 22:40

> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv,

Det bliver så en gammel dansk sang, en folkevise:

Phønix - Ulv, ræv & hare

http://www.youtube.com/watch?v=kR7OIMc31yo

På spansk hedder ræv zorro, så temasangen fra Zorro kan også komme med her:

http://www.youtube.com/watch?v=gTfdiHxYivA

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-05-08 23:06

On Thu, 22 May 2008 20:18:57 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej alle
>
>Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv,

Tilbage i 70'erne var der
Fox med "S-S-S-Single Bed"
http://youtube.com/watch?v=E_AjV2bjqDY

og også

Foxy - "Get Off"
http://youtube.com/watch?v=lX_FuChIY_M

Og sluttelig en "Foxtrot"
http://youtube.com/watch?v=tyOWM6S1ITA

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Pernille

Dato : 23-05-08 07:44

> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg
> gjort for at kunne præsentere et af de bedste numre
> Elton John nogensinde har lavet.

Angora by Night - Ræven og Tegnebogen (L.Lilholt)
http://youtube.com/watch?v=gT09ItQ6EUg

Fra : Holm

Dato : 23-05-08 15:47

Ja, det bliver jo for mit vedkommende:

Bloodhound Gang - "Foxtrot Uniform Charlie Kilo"
http://youtube.com/watch?v=BKpSganJh9s

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-05-08 16:04

"Fox on the run" m. Manfred Mann

http://www.youtube.com/watch?v=zXf3QttUPlI

mvh Eva

Fra : Studo

Dato : 23-05-08 18:59

den Thu, 22 May 2008 20:18:57 +0200, Max skrev:

> Hej alle
>
> Jeg har som I kan se valgt ordet Fox/ræv, det har jeg gjort for at kunne
> præsentere et af de bedste numre Elton John nogensinde har lavet.

Det er godt nok ikke en ræv, men associationen var der straks. Og den er
ikke på tuben:
Peter Belli: Ulven Peter