Hjælp til band (90'erne)
Fra : s.sørensen

Dato : 12-05-08 02:14

Hej gruppe,

Jeg er helt lost. Jeg leder efter et drengeband fra sen 90'erne, der
lavede en video der foregår på en større båd, med solen højt på
himlen. De kunne selv spille på instrumenter og jeg mener sangen havde
noget med "summer" enten i teksten eller i titlen. Jeg mener også at
covereret var med et billede af en båd og dem på.

De var vist 3 medlemmer.

Jeg har været en tur på wiki med amerikansk boybands, men synes ikke
at der var nogen af navnene der passede.

Nogen idéer?

solrige hilsner,
Steffen

Fra : schlafen

Dato : 12-05-08 09:53

"s.sørensen" <togalounge@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Mit bedste bud er Blue - U make me wanna
http://www.youtube.com/watch?v=i565p-UKT7Q

men det er vist fra dette årti......

Fra : s.sørensen

Dato : 12-05-08 03:24

On 12 Maj, 10:53, "schlafen" <l...@hansa.de> wrote:
> [...]
>
> De var vist 3 medlemmer.
>
> Jeg har været en tur på wiki med amerikansk boybands, men synes ikke
> at der var nogen af navnene der passede.

Nej, dem var ikke dem. De havde vist ikke det store hit andet end den
ene, og jeg er i tvivl om den rigtig nåede top 10 :)
Mener drengene var lidt ala Hanson, uden at være alt for klamme :)
Men det var et bud.

Fra : Bruno

Dato : 12-05-08 18:35

s.sørensen wrote:
> [...]
>
> De var vist 3 medlemmer.
>
> Jeg har været en tur på wiki med amerikansk boybands, men synes ikke
> at der var nogen af navnene der passede.

Duran Duran og nummeret Rio.

Der er meget som ikke passer, men det er den eneste video jeg kan huske
foregår på en båd.

Mvh
Bruno

Fra : s.sørensen

Dato : 13-05-08 01:47

On 12 Maj, 19:34, Bruno <dont....@this.address.ever> wrote:

> Duran Duran og nummeret Rio.
>
> Der er meget som ikke passer, men det er den eneste video jeg kan huske
> foregår på en båd.
>
> Mvh
> Bruno

Svar kom fra uventet kant ( en ven).
Det var Ultra - Say It Once. Ikke helt med Summer i teksten eller
title, men resten passede fint.

Steffen