Edith Piaf/Je Ne Regrette Rien
Fra : Hauge

Dato : 30-04-08 20:30

Hej

Jeg mindes at jeg i start-80'erne hørte et, for mig, ret godt nummer, og det
var lavet over Edith Piaf/Je Ne Regrette Rien.

Det er noget italo/disco/techno-agtig noget, som jeg simpelthen ikke kan
komme på hvordan lyder, men ved at den var i datidens lokalradio "Radio
Århus" på Discoboxen med vistnok Morten Christensen..

Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig at høre nummeret igen, så var der
nogen der kan huske så langt tilbage som til omkring 1983, ville det redde
min dag

Mvh Hauge

Fra : schlafen

Dato : 30-04-08 22:35

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogen der kan huske så langt tilbage som til omkring 1983, ville det redde

kan det være denne - desværre uden lyd
http://www.discogs.com/release/1128991

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-04-08 22:51

schlafen skrev:

>kan det være denne - desværre uden lyd
>http://www.discogs.com/release/1128991

lyd / støj / larm / knas og så videre til den kan fås via
http://www.discomusic.com/forums/ask-others-identify-disco-song/22689-disco-hit-80-s-no-regrets.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 00:07

> [...]
> komme på hvordan lyder, men ved at den var i datidens lokalradio "Radio
> Århus" på Discoboxen med vistnok Morten Christensen..

Radio HVAD?
No honestly...kan sgu ikke rigtig huske den. Blev den spillet meget? Kan du
huske om den var på Top 20?
Hvis det sidste er tilfældet, skulle jeg nok kunne finde frem til den, da
jeg har kopier af alle de gamle lister. Og ellers kan jeg jo spørge Top
20-masteren, når man kommer hjem fra Sydamerika om 10-12 dage

Fra : Hauge

Dato : 01-05-08 08:56

Hej
Allan Krautwald wrote:
> Radio HVAD?

Hehe

> No honestly...kan sgu ikke rigtig huske den. Blev den spillet meget?

Jeg vil sige at den blev spillet "til tider", især i specialprogrammerne,
som fx. Discoboxen og lign. dengang, men jeg tror ikke den nåede på nogen
top-liste.

Men jeg vil lige prøve om de par svar jeg har fået, er det rigtige.

Men tak for svarende indtil nu.

Mvh Hauge

Fra : Anders

Dato : 02-05-08 10:02

Hej,

> [...]
> nogen der kan huske så langt tilbage som til omkring 1983, ville det redde

Det lyder som Martinique: "No regrets" (ca. 1985) sunget på delvis fransk,
delvis engelsk. Bad Boys Blue lavede en indspilning af samme sang omkring
1987-88 - også med titlen "No regrets".

Mvh
Anders