Dagens Ord: Time
Fra : .J.S...

Dato : 30-04-08 14:51

Takker for staffetten .

Dagens ord: Time

Et par af de mest indlysende

Jo ældre man bliver des bedre synes teksten her at blive..

Pink Floyd : Time
http://www.youtube.com/watch?v=NNHuGEuR4KY

et Cyndi Lauper nummer

Miles Davis : Time after time
http://www.youtube.com/watch?v=TNP9OuwCVJs&feature=related

Listen over brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk,
Bike, Birthday, Black, Blue, Booze, Bridge, Car, Cartoon, Country,
Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo,
Dør, Eternal, Evil, Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings,
Fever, Food, Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix,
Guitar, Hands, Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway,
Hollywood, Hot, House, Hurricane, Ireland, jack, King, Latin, Life,
Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, Man/Mand, MILF., Milk, Milk, Mind, Monday,
Money,
Moon, Mother, Night, Nobody, Ocean, One, Pain, Peace, Pearl, Pets,
Physics, Pigenavne, Pray, Queen, Radio, Rain, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky,
Small, Smile, Smoke, Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun,
Surprice, Sweet, Søndag, tal/numbers/0123456789, Thunder, Time, Tomorrow,
Train, Tribute, Twins, Unknown, Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel,
Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word, Work, World, Write, Yesterday, You,

--
mvh/JS

Fra : Holst

Dato : 30-04-08 15:04

..J.S... wrote:

> Dagens ord: Time

The Timelords - Doctor'n the Tardis
http://www.youtube.com/watch?v=l8T8UMLfQCQ

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-04-08 15:16

..J.S... wrote:
> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time

REM med "Losing My Religion" fra albummet "In Time" (Best Of):
http://www.youtube.com/watch?v=M7vs21ZKrKM

Bob Seger med "Old Time Rock'n'roll" (her fra filmen "Risky Business" med
Tom Cruise)
http://www.youtube.com/watch?v=ilaUVGjMkJo

Andrew Strong med "Out Of Time":
http://www.youtube.com/watch?v=yui3lI2DsPE

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-04-08 15:18

..J.S... skrev:

> Dagens ord: Time

"As Time Goes By", her fra filmen:
http://youtube.com/watch?v=F_bMFVDu9yo

Anne Linnets "Time og dag og uge" passer både på den ene og den anden
måde:
http://youtube.com/watch?v=6h1nBKFJpX0

Whitney Houstons "One Moment In Time", her som en af de mest åndssvagt
imponerende livevokaler, jeg kender:
http://youtube.com/watch?v=8EbYmMb4lR4

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holm

Dato : 30-04-08 15:26

Iron Maiden - "Wasted Years" fra album'et Somewhere In Time
Her i en live-udgave. Stor, stor underholdning!
http://youtube.com/watch?v=YmxbKmiOJlU

Massive Attack - "Smalltime Shot Away"
http://youtube.com/watch?v=f-EqAWEXZmw
Et dejligt 'mellow' nummer
(det er ikke en officiel video fra bandet)

Og så forpasser jeg jo nødigt en chance for at pushe guderne...
Led Zeppelin - "Your Time Is Gonna Come"
http://youtube.com/watch?v=A37yJQftZ7A

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : schlafen

Dato : 30-04-08 15:36

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time

spritnyt fra
3 Doors Down - It's not my Time
http://www.youtube.com/watch?v=aHU9dN0Itrk

Depeche Mode - A Question of Time
http://www.youtube.com/watch?v=mrNatcsrkSE

Fra : B. Sørensen

Dato : 30-04-08 15:52

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time

Freddie Mercury: Time
http://www.youtube.com/watch?v=3qfFtPc4sK0

Celine Dion - This Time
http://www.youtube.com/watch?v=QvLkhYLN1Fo

Simon Webbe - After All This Time
http://www.youtube.com/watch?v=Sm4HZ3WMaSk

B. Sørensen

Fra : Studo

Dato : 30-04-08 16:17

den Wed, 30 Apr 2008 15:50:51 +0200, .J.S... skrev:

> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time
Det behøver jo ikke kun at være tid:
Björk - Big time sensuality (i mtv unplugged version)
http://www.youtube.com/watch?v=-uSTXn4H5jY

PJ Harvey - One time too many (mest som en parentes, jeg bliver sent træt
af hende)
http://www.youtube.com/watch?v=nFMkiO1mshc

Så skal vi tilbage i tiden, for at slutte af med glad-i-låget-musik:

Rolling Stones - Time is on my side
http://www.youtube.com/watch?v=Fz7ghrbPecY

Janis Joplin - Summertime
http://www.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4

Natasja - Timerne går
som jeg ikke kunne finde, så istedet får i en dobbelt:
Talking Heads

-Lifetime piling up
http://www.youtube.com/watch?v=bfDC-t-zmag

-Once in a lifetime
http://www.youtube.com/watch?v=EYbUCvz1LYE

Og dermed nok fra min samling

Fra : Michael Lund

Dato : 30-04-08 16:41

Fra : Michael Lund

Dato : 30-04-08 16:51

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

For lige at gøre det helt korrekt, så er det nummeret Twilight fra albummet
Time.

Mic.

Fra : preben nielsen

Dato : 30-04-08 17:07

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Yes! - Så skal vi have denne helt fantastiske sammensætning af ELO's Time
> og
> tegnefilmen Metropolis.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Pfo0Js2DolU

Den skal da følges op med ELO's "Time after Time" fra albummet "Secret
Messages".

http://www.youtube.com/watch?v=PSNCTulfWFM

-preben

Fra : .J.S...

Dato : 30-04-08 19:09

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

> ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse

Flot mix
Hvad er det som gør man altid kan høre når det er ELO ?

Fra : Holst

Dato : 30-04-08 19:21

..J.S... wrote:

> Flot mix
> Hvad er det som gør man altid kan høre når det er ELO ?

Mange musikere kører jo mere eller mindre i den samme rille igen og igen.

Nogle kører så bare i en bedre rille end andre.

Fra : Michael Lund

Dato : 30-04-08 20:00

> "Michael Lund" <miclu@mail.dk> wrote in message

Det er den umiskendelige lyd af Jeff Lynne.

Mic.

Fra : preben nielsen

Dato : 30-04-08 17:29

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time

Så får I lige en blandet stribe fundet blandt mine egne mp3'er.

ELO - When Time Stood Still
http://www.youtube.com/watch?v=SdNuj3iexA8

Dr. Hook - Better love next time
http://www.youtube.com/watch?v=JIBG4jegCQI

Billy Joel - The longest time
http://www.youtube.com/watch?v=Smeyf8nhM5Q

Stevie Wonder - Part-Time Lover
http://www.youtube.com/watch?v=SD4G7OIVg5A

Eddie Murphy - Party All The Time
http://www.youtube.com/watch?v=bDbpzjbXUZI

Black Box - Ride on Time
http://www.youtube.com/watch?v=I2sjAnu_5ek

Brenda Lee - Crying Time
http://www.youtube.com/watch?v=K00Ewb1QOo8

Jim Croce - Time In A Bottle
http://www.youtube.com/watch?v=ILf-54Smv9M

Casablanca - As time goes by
http://www.youtube.com/watch?v=q_904RjfdhQ

-preben

Fra : .J.S...

Dato : 01-05-08 15:52

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote in message

> Billy Joel - The longest time
> http://www.youtube.com/watch?v=Smeyf8nhM5Q

Egentligt en frygtelig genre , men når det er gennemført som her så går
det.

Den får du stafetten for !.

mvh/JS

Fra : preben nielsen

Dato : 03-05-08 09:39

> Egentligt en frygtelig genre , men når det er gennemført som her så går
> det.
>

> Den får du stafetten for !.

Ups, det havde jeg ikke set. Tak!

Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

Shania Twain - I Ain't No Quitter
http://www.youtube.com/watch?v=V56deKGgmMo

[...]
Physics, Pigenavne, Pray, Queen, Quit Radio, Rain, Religion, Road, Robot,

Fra : Hauge

Dato : 03-05-08 09:42

Hej
preben nielsen wrote:
> Ordet bliver "quit". Selv lægger jeg ud med kun et indlæg:

Du skal lige lave et nyt start-indlæg, ellers kommer den med i den gamle
tråd.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-08 17:38

..J.S... wrote:
> Dagens ord: Time

Lidt fra pladesamlingen:

Black Box - Ride on Time
http://www.youtube.com/watch?v=I2sjAnu_5ek

Miguel Brown - So Many Men So Little Time
http://www.youtube.com/watch?v=8zyLKehDNBg

Robin Beck - First Time
http://www.youtube.com/watch?v=GEgHjbQ97ZM

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Holst

Dato : 30-04-08 17:58

..J.S... wrote:

> Dagens ord: Time

Dette fabelagtige nummer med Moloko bør også nævnes:

Moloko - The Time is Now
http://www.youtube.com/watch?v=kl8mpAvTm_Y

Fra : Lars Frandsen

Dato : 30-04-08 23:39

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> Takker for staffetten .
>
> Dagens ord: Time

Toto - How Many Times
http://www.youtube.com/watch?v=0TcCfLKCeT4

Tim Christensen - Time is the space between us
http://www.youtube.com/watch?v=Ui7dzgjxSR4

Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had the Time of My Life
http://www.youtube.com/watch?v=RH0lEVMuzzw

Time Bandits - Endless Road
http://www.youtube.com/watch?v=h6yfQezxDHc

De Nattergale - Long Time Ago In Bethlehem
http://www.youtube.com/watch?v=4SCmBx0FBz8
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-05-08 11:08

On Wed, 30 Apr 2008 15:50:51 +0200, ".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com>
wrote:

>Takker for staffetten .
>
>Dagens ord: Time

Så blev det tid til mine forslag til Time

Først (utroligt at den ikke har været nævnt endnu)
The Beatles - "Any Time At All"
http://youtube.com/watch?v=8ynwXvKgstQ

Jon Bon Jovi synger om noget, som jeg gerne snart vil have
"Summertime"
http://youtube.com/watch?v=UuDNJB3SG04

Og når vi så får en rigtig hed sommerdag, længes vi måske efter hvas
The Steve Miller Band her synger om "Winter Time"
http://youtube.com/watch?v=dLSFDOSZw9w

--
Slet transportmidlet før eu
__o