tdc nyhedsgrupper
Fra : miclu@mail.dk

Dato : 25-04-08 11:11

Er det bare hos mig eller er det generelt at der ikke kommer nogle nye
indlæg via tdc i dag?

Jeg er nødt til at læse indlæg via Google grupper.

Mic.

Fra : herlufholdt@privat.d~

Dato : 25-04-08 15:00

On 25 Apr., 19:10, mi...@mail.dk wrote:
> Er det bare hos mig eller er det generelt at der ikke kommer nogle nye
> indlæg via tdc i dag?
>
> Jeg er nødt til at læse indlæg via Google grupper.

Hos mig har det været galt med opdatering af grupperne siden
kl. cirka 12.30

Har fejlmeldt det hos TDC, som tror at det er et problem hos mig
personligt. De fik mig til at slette alle mine grupper - uden
resultat.
De vil ringe til mig igen i morgen lørdag.

Fra : miclu@mail.dk

Dato : 25-04-08 15:42

On 25 Apr., 22:59, herlufho...@privat.dk wrote:

> [...]
> personligt. De fik mig til at slette alle mine grupper - uden
> resultat.
> De vil ringe til mig igen i morgen lørdag.

Det passer også meget godt med ca. 12.30 her hos mig i Vestjylland kan
jeg se. Der er jo også væsentlig mindre tilslutning til dagens ord i
dag, så mon ikke det er mere udbredt end TDC tror.

Mic.

Fra : herlufholdt@privat.d~

Dato : 25-04-08 16:22

On 25 Apr., 23:42, mi...@mail.dk wrote:

> Det passer også meget godt med ca. 12.30 her hos mig i Vestjylland kan
> jeg se. Der er jo også væsentlig mindre tilslutning til dagens ord i
> dag, så mon ikke det er mere udbredt end TDC tror.

Jeg har hentet et par af de grupper, jeg var i gang med. Den
allersidste,
som jeg fik opdateret, inden nedbruddet, var den tyske sproggruppe,
de.etc.sprache.deutsch. Det var kl. 12.16. Præcis dér stopper
opdateringen, for mit vedkommende af samtlige grupper.

Det får TDC vanskeligt ved at bortforklare, da det også er dér det
stopper, når jeg kalder den samme gruppe ind på ny.

Med venlig [OT]-hilsen
Herluf Holdt

Fra : Holm

Dato : 26-04-08 05:06

On Apr 26, 12:22 am, herlufho...@privat.dk wrote:
> [...]
>
> Det får TDC vanskeligt ved at bortforklare, da det også er dér det
> stopper, når jeg kalder den samme gruppe ind på ny.

Det har de nok heller ingen særlig interesse i.

Men for en god ordens skyld - jeg oplever samme problem både på
news.tele.dk og dtext... , både herhjemme og på kontoret, på to
forskellige operativsystemer og tre forskellige newsreadere.

I mellemtiden virker google groups fint.

Det virker overvejende usandsynligt, at det IKKE skulle være tdc's
server, der er problemet - eller i hvert fald en faktor uden for os
dødelige brugeres indflydelse...

Fra : Ralph

Dato : 26-04-08 14:21

"Holm" <ssholm@gmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg har sendt lidt til diverse "testere", læs:

Din besked kommer fint igennem, jeg synes du skal ændre din newsserver til
news.sunsite.dk, news.tele.dk har været nede i næsten et døgn nu.

Vær opmærksom på at du skal have et password, se evt.

http://www.hjemmesideskolen.dk/net/usenet.asp

--
Ralph

Fra : Studo

Dato : 26-04-08 22:29

den Fri, 25 Apr 2008 10:10:39 -0700, miclu skrev:

> Er det bare hos mig eller er det generelt at der ikke kommer nogle nye
> indlæg via tdc i dag?
>
> Jeg er nødt til at læse indlæg via Google grupper.
>
> Mic.

Jeg får ihvertfald nogle spøjse Re:[emne] i vilkårlig rækkefølge, selv
her til aften.

Fra : Michael Lund

Dato : 26-04-08 23:28

"Studo" <rekvalmerNEJ@TAKgooglemail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg får ihvertfald nogle spøjse Re:[emne] i vilkårlig rækkefølge, selv
> her til aften.

Jo, men det lader dog til at der så småt begynder at være hul igennem - det
drysser ind med forskellige indlæg nu og som du siger så kommer de lidt
tilfældigt.

Mic.