Dagens ord: Sex
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-04-08 12:50

Jeg takker for stafetten.
Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor ikke
bruge ordet "Sex"
Så det er dagens ord i dag.

Jeg lægger ud med Rolling Stones og "Sex Drive":
http://youtube.com/watch?v=vMDGNCTLMD8

Hot Chocolate med "You Sexy Thing":
http://youtube.com/watch?v=jHN6YXD6E98

Beatles med "Sexy Sadie":
http://youtube.com/watch?v=tGqpOn3asb4

Tidligere brugte ord:
Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk, Bike,
Birthday, Black, Blue, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Evil,
Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, jack, King, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, MILF., Milk,
Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night, Nobody, Ocean, One, Peace, Pearl,
Pets, Physics, Pigenavne, Pray, Queen, Radio, Rain, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Sex, Skov, Sky,
Small,
Smile, Smoke, Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown,
Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word,
Work, World, Write, Yesterday, You,

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hauge

Dato : 23-04-08 12:56

Hejsa
Per Beer Hansen wrote:
> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"

Det er da en god ting, jeg vil så kaste den her op:
LA TOUR - "People Are Still Having Sex"
http://youtube.com/watch?v=QI7N3cHHbMI

Mvh Hauge

Fra : Holst

Dato : 23-04-08 13:10

Per Beer Hansen wrote:

> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor ikke
> bruge ordet "Sex"

Da jeg var 13 år eller så, syntes jeg, Kim Wilde var helt vildt SEXet.
Da jeg ti år senere så billeder af hende fra starten af 80'erne, rystede
jeg lidt på hovedet. Til gengæld var hun jo så stadig sexet i starten af
90'erne.

Men egentlig ville jeg have postet George Michael med I Want Your Sex,
men så var der på YouTube et remix mellem Wildes "Hey Mr. Heartache" og
Michaels "I Want Your Sex". Om det er godt, må I selv bedømme:

Kim Wilde/George Michael - Hey Mr Heartache I Want Your Sex
http://www.youtube.com/watch?v=TSOcqvagPyk

og så den Michael uden Wilde:

George Michael - I Want Your Sex
http://www.youtube.com/watch?v=LV5j_85FJ5s

Sidstnævnte hænger her, men den virker nok lidt senere.

Fra : Max

Dato : 23-04-08 13:16

Hej Per

> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"

Underligte at det ikke er taget før :)

Day Tripper- The Beatles
http://www.youtube.com/watch?v=jhdPDI9OeY8

--
Mvh Max

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-08 13:12

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"

Bortset fra den er brugt før (så vidt jeg kan se) så lad os gå igang

OK, Nok ikke sex, men de går sq til den.

Electric Six - High Voltage
http://www.youtube.com/watch?v=2a4gyJsY0mc

Den mest oplagte

Bloodhound gang - Bad Touch
http://www.youtube.com/watch?v=iTW8oUV8Aq0

Og selvfølgelig den lækreste.

Divinyls - Touch Myself
http://www.youtube.com/watch?v=6FGk63Fv7t4

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-08 13:14

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message
>
> Bortset fra den er brugt før (så vidt jeg kan se) så lad os gå igang

Nå, checkede lige ordlisten fra den 22.4, og der var Sex ikke med, så du har
jo nok selv tilføjet

--

med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Hauge

Dato : 23-04-08 13:17

Hej
Bjarne K. wrote:
> Nå, checkede lige ordlisten fra den 22.4, og der var Sex ikke med, så
> du har jo nok selv tilføjet

De fleste af os plejer at opdatere listen i hvert vores indlæg, når vi får
stafetten, det gør det langt nemmere at holde styr på de brugte ord.

Mvh Hauge

Fra : Bjarne K.

Dato : 23-04-08 13:28

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> Hej
>
> De fleste af os plejer at opdatere listen i hvert vores indlæg, når vi får
> stafetten, det gør det langt nemmere at holde styr på de brugte ord.
>
> Mvh Hauge
OK, da jeg var med sidst , var det den der overtog staffetten, der
opdaterede. Men dette er jo lige så godt.

Bjarne K.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-04-08 14:05

Bjarne K. wrote:

> Nå, checkede lige ordlisten fra den 22.4, og der var Sex ikke med, så
> du har jo nok selv tilføjet

Jeps, jeg tilføjede det selv, men glemte dog ordet Surprise fra i går, så
her er den rigtige opdaterede liste:

[...]
Smile, Smoke, Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Surprise,

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 24-04-08 14:55

Bjarne K. wrote:

> Og selvfølgelig den lækreste.
>
> Divinyls - Touch Myself
> http://www.youtube.com/watch?v=6FGk63Fv7t4

Og den får du stafetten for, det var dog en dejlig en
Husker iøvrigt en anden video med samme kunstner og sang, hvor hun var en
del mere letpåklædt en denne her

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-04-08 15:00

> Og den får du stafetten for, det var dog en dejlig en
> Husker iøvrigt en anden video med samme kunstner og sang, hvor hun var en
> del mere letpåklædt en denne her

Ja, den er super god. (tror jeg har haft den med en gang tidligere under et
andet "ord" )

Tak for stafetten forøvrigt. Jeg vender tilbage hurtigts muligt.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 24-04-08 15:09

> [...]
>
> Og den får du stafetten for, det var dog en dejlig en
> Husker iøvrigt en anden video med samme kunstner og sang, hvor hun var en

Ang letpåklædt dame, så er der jo også The Cramps "Like a bad girl"

Cramps kunne førøvrigt have haft de først 20 video'er med til dette valgte
Ord. (lidt for en hver smag )

Bjarne K.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-04-08 13:37

Per Beer Hansen skrev:

> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Frank Zappa har vist lavet hundrevis sange med ordet "sex".
Nogle af teksterne med frække ord blev gerne forvrænget og
markeret "sensored" af pladeselskaber og producenter for
at undgå ballade i USA.

Her er et par af de første, som dukkede op på en youtube-søgning:

"Frank Zappa" - Sex:
http://youtube.com/watch?v=MaTZWh8iGEo&feature=PlayList&p=D5890CA4B05BDF79&index=116

Dirty Love - Frank Zappa:
http://youtube.com/watch?v=dcFM0No2sdI

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 13:38

On Wed, 23 Apr 2008 13:49:36 +0200, "Per Beer Hansen"
> [...]

>Jeg takker for stafetten.
>Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor ikke

Så lad mig spille en sang, om sex der ikke blev til noget:
http://youtube.com/watch?v=l7TWLxCIgwE
Det kan jo komme over selv den bedste

I en helt anden boldgade, Robbie Williams med "Sexed Up":
http://youtube.com/watch?v=Yumd73ju4-k

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : schlafen

Dato : 23-04-08 14:05

Uudtømmeligt emne.......

Eurythmics - Sex Crime
http://youtube.com/watch?v=zT1H9gafkfE

George Michael - I want your sex
http://youtube.com/watch?v=8x9rtEHtubI

Tom Jones - Sex Bomb
http://youtube.com/watch?v=6KUJE2xs-RE

Right Said Fred - I'm too sexy
http://youtube.com/watch?v=ipZDG6__Zfc

Whigfield - Sexy eyes
http://youtube.com/watch?v=SEp5sZ17oBo

Shamem - LSI (Love Sex Intelligence)
http://youtube.com/watch?v=Yvpbm37OLiU

og så den hyggelige.....

Kenny Chesney - She Thinks My Tractor is sexy
http://youtube.com/watch?v=i2KmzFABujM

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 23-04-08 15:09

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg,
> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"

Air - Sex Born Poison

http://youtube.com/watch?v=xTWguY_cXNk

--
Anders Thorsen Holm | http://www.thorsenholm.dk

Stor 1-værelses ejerlejlighed i Åbyhøj, Århus sælges:
http://ejerlejlighed.thorsenholm.dk/Aarhus

Fra : Holm

Dato : 23-04-08 15:10

Per Beer Hansen wrote:
> bruge ordet "Sex"

Righty - tre gange tråd.

Stone Temple Pilots - "Sex Type Thing"
http://youtube.com/watch?v=2_M3gO-NRVM

Tool - "Prison Sex"
http://youtube.com/watch?v=gf1vC8ubnkY

The Pyramids - "Penetration" (cover version v. The Untangled)
http://youtube.com/watch?v=lvO6sJ2nSqc

Igen i dag driller Youtube, men jeg tror (håber) at links'ene er ok

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 23-04-08 15:42

Per Beer Hansen skrev:

> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg,
> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"

Macy Grays gode "Sexual Revolution":
http://youtube.com/watch?v=wfpkeNRthmc

Marvin Gayes klassiker "Sexual Healing", her fra en Grammyuddeling:
http://youtube.com/watch?v=Q-bvgv3g__Y

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-04-08 15:50

On Wed, 23 Apr 2008 13:49:36 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

>Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor ikke
>bruge ordet "Sex"

Hot Chocolate - "You Sexy Thing"
http://youtube.com/watch?v=jHN6YXD6E98

Dr. Hook - "Sexy Eyes"
http://youtube.com/watch?v=8JWZDfFyOOQ

Rod Stewart - "Do Ya Think I'm Sexy"
http://youtube.com/watch?v=On3rfstwJUQ

James Brown - "Sex Machine"
http://youtube.com/watch?v=G3S0dmBI8NI

Sex Pistols - "Pretty Vacant"
http://youtube.com/watch?v=Ci5SZx3VI_U

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : schlafen

Dato : 23-04-08 16:02

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen
> On Wed, 23 Apr 2008 13:49:36 +0200, "Per Beer Hansen"
> <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:
>>
> Sex Pistols - "Pretty Vacant"
> http://youtube.com/watch?v=Ci5SZx3VI_U

jaaaa Sex Pistols - Friggin' in the Riggin'
http://www.youtube.com/watch?v=Ubv4PnhMC08

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 23-04-08 15:54

Per Beer Hansen skrev:

> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag),
> så tænkte jeg, hvorfor ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Prøv at lytte til tekst og musik på flere af numrene på
Led Zeppelin II. Det er tæt på at være ren porno.

Her er fx The Lemon Song:
http://www.youtube.com/watch?v=RGFO128AmQg

--
Herluf :·)

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 23-04-08 16:10

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg,
> hvorfor ikke bruge ordet "Sex"

Barry White - Love Serenade

http://www.youtube.com/watch?v=8DqEDKxeuRE

Fra : N/A

Dato : 23-04-08 16:30

Fra : sigurno

Dato : 23-04-08 16:30

"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i meddelelsen

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen
>
> Rod Stewart med : Do you think i'm sexy
> http://youtube.com/watch?v=M2O3Peo2Ozo&feature=related
>
> Mvh.
>
> Sigurno

Sorry Poul Erik, sådan ngår det når man er for længe om at sende. Fik et
opkald og det varede så lææææænge. Så du i mellemtiden har bragt den.

Mvh.

Sigurno

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-04-08 17:42

On Wed, 23 Apr 2008 17:30:29 +0200, "sigurno" <pawlova@cafeer.dk>
wrote:

>"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i meddelelsen

>Sorry Poul Erik, sådan ngår det når man er for længe om at sende. Fik et
>opkald og det varede så lææææænge. Så du i mellemtiden har bragt den.

Rolig nu. Jeg tror at det efterhånden er de fleste der deltager i
denne leg, som har været ude for det.

Er i øvrigt kommet i tanke om yderligere et par stykker, men dem lader
jeg ligge til jer andre.

Fra : Broegger

Dato : 23-04-08 16:46

> [...]

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg,

Jeg kan ikke høre denne uden at tænke på sex! Donna Summer, Love to love
you: http://www.youtube.com/watch?v=h1ArZEFwRsY

Phil & Co lavede et nummer der hedder You touch my tralala, den har jeg dog
ikke kunnet finde på røreret.

Og tilsidst. En film der kunne få mig til at rødme og tænke syndige tanker
da jeg var helt ung var "Vil du se min smukke navle". Her Søren Kragh-
Jacobsen med Hey Claus. http://www.youtube.com/watch?v=NEcVM3hrEwY

--
Hilsen Thomas
Gode venner kan lave alting sammen,

Fra : B. Sørensen

Dato : 23-04-08 17:18

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

De to, der umiddelbart faldt mig ind:

Jane Birkin & Serge Gainsbourg - Je T'aime... Moi Non Plus
http://youtube.com/watch?v=sHiMDB19Dyc

Salt-N-Pepa - Let's Talk About Sex
http://youtube.com/watch?v=Mg1PEoQ_cq8

B. Sørensen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-04-08 17:42

Per Beer Hansen skrev:

>Sex

Captain Hollywood Project - Only With You
http://youtube.com/watch?v=T7Kcz74eLKk
(den er fra albummet "Love is not sex", og det modsatte er også tilfældet,
nemlig sex is not love, dog er der nogle der forveksler de to ting)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 18:37

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Ok! Her er så den mest sexede sanger med
"Love me two times"
http://youtube.com/watch?v=avLM0PAQR4Q

Fra : .J.S...

Dato : 23-04-08 18:45

> [...]
> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor

Sexual healing : Marvin Gaye
http://www.youtube.com/watch?v=GVTN5o9Kgu8

Sarah Connor-Sexual Healing
http://www.youtube.com/watch?v=O8a2rGM94X4

mvh/JS

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 18:46

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Bob Dylan med "Lay lady lay"
http://youtube.com/watch?v=K0fAgVPU1FQ

Og så var der Freda Payne, som ikke fik noget sex, på sin bryllupsnat...

Band of gold
http://youtube.com/watch?v=D-tpVZUzElE

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 18:54

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Atter et Bob Dylan nummer
"Just like a woman"
http://youtube.com/watch?v=7cg4SKqWwjk

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 19:06

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

The Doors med "Light my fire" - hvordan kunne jeg nær have glemt den....
http://youtube.com/watch?v=qd0zuQ_8j_4

Something's burning med Kenny Rogers
http://youtube.com/watch?v=oFeuCNOMUMk

Fra : kautaq

Dato : 23-04-08 19:09

Per Beer Hansen:

> bruge ordet "Sex"

Når jeg savner min kæreste, så spiller jeg denne her.
Hun synes det er noget pjat, men jeg kan godt lide den.

Jennifer Juniper vit sur la colline
Jennifer Juniper assise trés tranquille
Dors t'elle, je ne crois pas
Respire t'elle, oui, mais tout bas
Qu'est-ce tu fais, Jenny mon amour
Jennifer Juniper, Jennifer Juniper, Jennifer Juniper

Donovan - Jennifer (juniper) (1968)
http://www.youtube.com/watch?v=l52zvuv7i6s

- lilacs in her hair

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 19:23

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Cecelia - Simon and Garfunkel

"Making love in the afternoon, with Cecelia up in my bedroom.
I got up to wash my face, - when I come back to bed,
someone's taken my place".
http://youtube.com/watch?v=nQxPWjvJs0E

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 19:37

> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor
> ikke bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

The Rolling Stones med "Let's spend the night together"
http://youtube.com/watch?v=_2tmQAbsYoc

Fra : sigurno

Dato : 23-04-08 21:01

Babble Babble, Bitch Bitch
Rebel Rebel, Party Party
Sex sex sex and don't forget the violence

Marilyn Manson med This is the new sh!t
http://www.youtube.com/watch?v=_4IVxpulRf8

Sigurno

Fra : Mathias

Dato : 23-04-08 20:31

Per Beer Hansen skrev:
> Jeg takker for stafetten.
> Og da det nu er blevet den tid på ugen (onsdag), så tænkte jeg, hvorfor ikke
> bruge ordet "Sex"
> Så det er dagens ord i dag.

Jeg kan godt lide albummet dette nummer er fra. Albummet hedder "Broken
Social Scene presents Kevin Drew - Spirit If"
BSS har fostret en række musikere bl.a. den smukke og populære Feist som
hittede tidligere på året.

Nummeret fra albummet hedder TBTF og her er det

http://youtube.com/watch?v=uUox3Fk_mGc

Fra : Holm

Dato : 23-04-08 20:49

Nårhja, sgudda...

Led Zeppelin - "Whole Lotta Love"
http://youtube.com/watch?v=V_hxCJYbUXo

....idet jeg ikke fornemmer, at der menes platonisk kærlighed

--
s s h o l m (at) g m a i l . c o m

Fra : Pernille

Dato : 23-04-08 21:02

"Holm" <ssholmfjerndette@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Nårhja, sgudda...
>
> Led Zeppelin - "Whole Lotta Love"
> http://youtube.com/watch?v=V_hxCJYbUXo
>
> ...idet jeg ikke fornemmer, at der menes platonisk kærlighed

Fedt nummer!
Jeg er sikker på, at der ikke menes platonisk kærlighed.