no chance + little miss heartbeat
Fra : Peter

Dato : 22-04-08 19:43

Hejsa - jeg søger en udgave af "no chance" der er nyere end Moon Martins.
Tror den er fra omkring 81 eller 82.
Desuden er jeg på jagt efter et nummer med Shabby Tiger der hedder Little
miss Heartbeat. Kender nogen disse numre????

Hilsen Peter

Fra : leif

Dato : 23-04-08 06:22

Shabby Tiger der hedder Little
miss Heartbeat.
ja da har det selv ikke let ar opdrive

--
M.V.H.

leifbonde@nalnet.dk
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-08 17:52

> Desuden er jeg på jagt efter et nummer med Shabby Tiger der hedder Little
> miss Heartbeat. Kender nogen disse numre????

Den har jeg på en single 45", hvis man kan huske dem.

kimila