Dagensord: Ordliste pr. 22-4-08
Fra : Broegger

Dato : 22-04-08 13:19

Hej

Her er de ord jeg laver statestikken på. Jeg mener den er komplet.

Ace, Alone/alene, America, Animal, Arms, Army, Away, Beautiful/smuk, Bike,
Birthday, Black, Blue, Booze, Car, Cartoon, Country, Cowboy, Crazy,
Dad/Father, Dance, Dark, Daughter, Doctor, Dream, Duo, Dør, Evil,
Eyes/Øjne, Fantasi, farver/colors, Fat, Feelings, Fever, Food,
Forkortelser, Friend, Fun, Funk, Genial, Girls, Grand Prix, Guitar, Hands,
Hawaii, Heart, Heaven, Heavy, Hello, Help, Highway, Hollywood, Hot, House,
Hurricane, jack, King, Life, Light/lys, Live, Love, Luft/Ilt, MILF., Milk,
Mind, Monday, Money, Moon, Mother, Night, Nobody, Ocean, One, Peace, Pearl,
Pets, Physics, Pigenavne, Pray, Queen, Radio, Rain, Religion, Road, Robot,
Rock, Rock'n Roll, Roses/rose/roser, Royal, Run, Service, Skov, Sky, Small,
Smile, Smoke, Snow, Speed, Spring, Stimulanser, Storby, Sun, Sweet, Søndag,
tal/numbers/0123456789, Thunder, Tomorrow, Train, Tribute, Twins, Unknown,
Walk, Water, Wedding, Weekend, Wheel, Whiskey, Wine, Woman, Wood, Word,
Work, World, Write, Yesterday, You,

Fra : Max

Dato : 22-04-08 18:53

Hej Broegger

> Her er de ord jeg laver statestikken på. Jeg mener den er komplet.

Den var komplet, men ku i 10 minutter, så manglede Surprice :)

--
Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 22-04-08 21:56

On Tue, 22 Apr 2008 19:53:14 +0200, "Max"
<Max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Hej Broegger

>Den var komplet, men ku i 10 minutter, så manglede Surprice :)

Ja, ja. I må godt være efter mig, når jeg laver en sådan fejl.
Men der gik nu kun lige knap 2½ minut, inden jeg selv sendte en
rettelse

Subject: Dagens ord: Surprise
Date: Tue, 22 Apr 2008 14:40:13 +0200

Subject: Re: Dagens ord: Surprise