Burger King en joke?
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 21:37

I flere måneder har der om aftenen ikke været lys udenfor ved drive-through
hos Burger King i Fredericia. Dvs. man kan slet ikke se menu-skiltene hehe
Selvom man jævnligt påpeger det, så kommer forklaringen med elektriske
problemer osv. hver gang.
Jeg tror aldrig den var gået ved McDonald's.
Men jeg har også et indtryk af, at Bruger King er amatører over hele linien
i forhold til McD. Kundeservice og renlighed og madens kvalitet -
sidstnævnte svinger helt vildt hos Burger King. Har fået alt fra Cola uden
brus til stenhårde twisters og forkerte menuer og forkerte returpenge.
Nå, bare en lille tanke her sent på aftenen...

Mvh Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-08 21:42

"Jørgen" <-> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men jeg har også et indtryk af, at Bruger King er amatører over hele
> linien Nå, bare en lille tanke her sent på aftenen...

De har massive problemer hos BK i Fca.
Jeg bruger den ikke mere (i ca 1 år), bruger hellere den i Horsens V og
Rødekro.

/karsten

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-05-08 21:43

On Tue, 27 May 2008 22:36:49 +0200
"Jørgen" <-> wrote:

> [...]
> alt fra Cola uden brus til stenhårde twisters og forkerte menuer og
> forkerte returpenge. Nå, bare en lille tanke her sent på aftenen...

I det mindste smager deres burgere af noget og har bare lidt konsistens
og størrelse i forhold til det uspiselige pap som McD langer over
disken. Forøvrigt har jeg oplevet skidt og møj på ganske mange McD
restauranter, jeg har været ude for aldrig at få min menu, har fået
forkert menu, fået kold mad og fået sodavand med små plastikstykker i..

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Ralph Køster

Dato : 28-05-08 07:34

Hvornår får vi en BK i Helsingør.
Den kan da ikke være rigtigt at vi skal drage til hovedstaden for at få en
ordentlig burger.

Ja vi har da "Madonna" hvor de laver særdeles gode burgere, meeeeen.....

Ralph.

Fra : Max

Dato : 28-05-08 08:05

Hej Ralph

> Den kan da ikke være rigtigt at vi skal drage til hovedstaden for at
> få en ordentlig burger.

Hvis man vil have ordentlige burgere, ja så har man da intet
at bruge MD og BK til.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-08 14:28

> Hvis man vil have ordentlige burgere, ja så har man da intet
> at bruge MD og BK til.

Åhhh - var ordentlige burgere et krav
Lyren i Padborg laver suveræne hjemmelavede burgere. Afkørsel 75 (E45). Og
200 m mod Kruså

mums

/karsten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 28-05-08 10:20

Ralph Køster skrev:

> [...]
> for at få en ordentlig burger.

> Ja vi har da "Madonna" hvor de laver særdeles gode burgere,

[mere Helsingør-lokalt]:

"Grillbar Madonna", Gefionsvej 43, Helsingør. Der må jeg da
prøve en hjemmelavet cheeseburger. Ellers er det gerne på
H.P. Christensensvej 2a, "Popeye Grill Huset" at vi får os
en mægtig god hjemmelavet cheeseburger, når jeg er ude
med "Bjørnebanden".

--
Herluf :·)

Fra : bk

Dato : 29-05-08 04:32

> [...]
> H.P. Christensensvej 2a, "Popeye Grill Huset" at vi får os
> en mægtig god hjemmelavet cheeseburger, når jeg er ude

Kom til skovgrillen i hillerød,så skal du smage burger.tror den næsten er
turen fra helsingør værd.

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 28-05-08 22:56

>I det mindste smager deres burgere af noget og har bare lidt konsistens
>og størrelse i forhold til det uspiselige pap som McD langer over
>disken.

Ja, man skal sgu have seriøse tømmermænd, før MacD. er ok! Jeg havde sådanne
i weekenden, og forbarmede mig over for børnene. Jeg bestilte en eller anden
ny "BBQ" burger.

Som jeg frygtede, var den tværet ind i BBQ dressing... og det var sådan set
det! Sidst jeg var på MacD. var det dog endnu værre... jeg bestilte en
såkaldt "Big´n tasty" som skulle være en "grillet" burger. Det viser sig
(igen) at være dressingen der smagte af "branket" grill. Rimeligt klamt, at
man laver sådan en smag.

Men desværre har jeg også en oplevelse af, at BK. (Aalborg for 5-6 år siden)
ikke var helt så rent som MacD. Der var et lidt "snusket" præg over det
hele. Men til gengæld synes jeg at maden er klasser bedre end MacD. (hvis
man kan tale om "klasser" ang. burgerkæder Specielt havde de engang en
"garlic" burger, der virkelig levede op til sit navn... den var simpelt hen
alle tiders.

/Jasper

Fra : En Hr. Hvemsomhelst

Dato : 28-05-08 22:07

. Har fået alt fra Cola uden
> brus til stenhårde twisters og forkerte menuer og forkerte returpenge.
> Nå, bare en lille tanke her sent på aftenen...

SÅ SPIS HJEMME !

Fra : Max

Dato : 28-05-08 22:49

Hej En Hr. Hvemsomhelst

> SÅ SPIS HJEMME !

Det behøver det jo ikke blive bedre af.

--
Mvh Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 18:48

> Det behøver det jo ikke blive bedre af.

Nope. Med nogle af nærværende gruppes skribenter i baghovedet, tror jeg, jeg
foretrækker McD.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Max

Dato : 30-05-08 19:29

Hej Jens

> Nope. Med nogle af nærværende gruppes skribenter i baghovedet, tror
> jeg, jeg foretrækker McD.

Sådan er der så meget, jeg foretrækker nu mine egne grillede
hakkebøffer og hjemmebagte burgerboller :)

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 30-05-08 19:34

Hej Max

Max wrote:
> Sådan er der så meget, jeg foretrækker nu mine egne grillede
> hakkebøffer og hjemmebagte burgerboller :)

Jamen jeg glæder mig til at smage dem engang

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 30-05-08 20:00

Hej Hauge

> Jamen jeg glæder mig til at smage dem engang

Vi må se om det kan blive til en eye-ball QSO over en
burger og en flaske øl ved lejlighed :)

--
Mvh Max

Fra : Erling Hansen

Dato : 31-05-08 16:25

En Hr. Hvemsomhelst <x@x.ru> wrote:

> . Har fået alt fra Cola uden
>
> SÅ SPIS HJEMME !

skal man så også kunne spille violin før man tør udtale sin mening om
Svend Asmussen?
erling