Papagaifish
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-05-08 10:57

Jeg har efter en indkøbstur i Citti i Felnsborg hjembragt en pose
papagaifish - jeg kender ikke fisken og måtte derfor selvfølgelig prøve.
Er der nogle her, der har erfaringer med denne fisk?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Max

Dato : 24-05-08 11:22

Hej Frank

> prøve. Er der nogle her, der har erfaringer med denne fisk?

Lidt fast i kødet, men smager udmærket. Sælges ofte under
et helt andet navn, jeg kan bare ikke komme i tanke om hvad.

--
Mvh Max

Fra : fix

Dato : 24-05-08 20:36

Max wrote:
> Hej Frank

> Lidt fast i kødet, men smager udmærket. Sælges ofte under
> et helt andet navn, jeg kan bare ikke komme i tanke om hvad.
Papegøjefisk!

finn

Fra : fix

Dato : 24-05-08 20:38