Hvad vejer en 11 kg gasflaske?
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 16:35

uden gas i, selvfølgelig

Jeg har brug for at regne ud, hvor megen gas der er tilbage. Og det må vel
være et simpelt regnestykke...

/Nick

Fra : Gert Krabsen

Dato : 01-05-08 17:24

Nick skrev:
> uden gas i, selvfølgelig
>
> Jeg har brug for at regne ud, hvor megen gas der er tilbage. Og det må
> vel være et simpelt regnestykke...

Jeg vil tro det står på flasken; evt. angivet som 'tara'

Fra : fix

Dato : 01-05-08 17:24

Gert Krabsen wrote:

> Jeg vil tro det står på flasken; evt. angivet som 'tara'
Jeg ved det står på flasken! - og det svinger et lille kilo!
(har lige tabt et væddemål

finn

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 18:00

"fix" skrev i meddelelsen...

> Jeg ved det står på flasken! - og det svinger et lille kilo!
> (har lige tabt et væddemål

Super! Tak til jer begge

/Nick

Fra : Lars

Dato : 02-05-08 10:40

Nick skrev:
> uden gas i, selvfølgelig
>
> Jeg har brug for at regne ud, hvor megen gas der er tilbage. Og det må
> vel være et simpelt regnestykke...
>
> /Nick

15 kg

Fra : Peter Fischer

Dato : 11-05-08 11:25

Nick wrote:

> uden gas i, selvfølgelig
>
> Jeg har brug for at regne ud, hvor megen gas der er tilbage. Og det må
> vel være et simpelt regnestykke...

Der findes forskellige str alm 11 kg clickon flasker.

Ved ikke om de vejer det samme, men de kan svinge i højde.

/Peter Fischer, Slangerup