Rabarberkager
Fra : Trine Kornum Christ~

Dato : 27-04-08 10:41

Hej

Som man kan se i en anden tråd overvejer jeg rabarbertærter til
eftermiddagskaffe til barnedåben i juni. Men i dag prøvede jeg noget
andet: Små rabarberkager efter selvopfundet opskrift og de blev rigtig
gode.

2 æg og 200 gram sukker piskes og der tilsættes 100 gram margarine,
flydende virker fint, ellers skal det smeltes. Bland 125 gram kokosmel
og 100 gram hvedemel i og rør godt rundt. Vend et par rabarberstilke i
små stykker i og kom en stor spiseskefuld i en papirsform. Den må ikke
være mere end 2/3 fyldt, ellers har du kage ud over hele ovnen. Der
bliver ca. 15 kager af portionen. De bages 16-20 minutter ved 200
grader. Og de smager bedst kolde, men det er værd at vente på. :)

Mvh Trine

Fra : Tina

Dato : 13-05-08 14:24

Super opskrift, Trine - den kan virkelig anbefales.
Tak for din kreativitet.