Lufthansa Boing 747
Fra : T.

Dato : 16-05-08 09:17

Hej

Er der nogen der ved hvilke slag stik der er i sæderne til hovedtelefoner på
Lufthansas Boeing 747 (Jumbo jet).
Det var mere for om man kunne evt. genbruge fra et andet selskab.

Hilsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 25-05-08 08:27

On May 16, 10:16 am, "T." <boing72...@hotmail.com> wrote:

> Er der nogen der ved hvilke slag stik der er i sæderne til hovedtelefoner på
> Lufthansas Boeing 747 (Jumbo jet).
> Det var mere for om man kunne evt. genbruge fra et andet selskab.

Jeg har fløjet med Lufthansas 747-400 fra Frankfurt til Los Angeles og
tilbage igen. Der var nogle underlige stik (to jackstik-indgange), men
man fik udleveret hovedtelefoner, der passede specielt dertil. Jeg
aner ikke, om man kan bruge sine egne hovedtelefoner ved blot at sætte
dem i det ene af de to jackstik.

--
Michael Knudsen

Fra : LH

Dato : 29-05-08 18:19

Her kommer dagens link

http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747-400_D.php

Her kan du se alt om sæderne hos forskellige selskaber, bruger den
selv hvergang jeg flyver oversøisk

mvh Lars

Fra : Michael Knudsen

Dato : 29-05-08 11:37

On May 29, 7:18 pm, LH <lh...@hotmail.com> wrote:

> http://www.seatguru.com/airlines/Lufthansa/Lufthansa_Boeing_747-400_D...

Jeg ville ønske, at jeg kendte til SeatGuru, inden jeg fløj med
Lufthansa. Den ene vej sad jeg i grunden ganske godt (vinduesplads
51A), men jeg ville dog godt have lidt lettere ved at komme til at
strække benene. Med det i baghovedet tjekkede jeg ind i LAX seks timer
før afgang og bad om en god plads; som minimum en gangplads. Jeg fik
43C med den begrundelse, at det var før et pantry, så der var ikke
nogen foran mig. Det gjorde det dog bare endnu værre. Elendig benplads
(intet sæde at stikke fødderne ind under, kun en væg), og hvis jeg
svingede stængerne ud mod midtergangen, kom jeg ustandseligt i
karambolage med stewardesserne, der som lyn fra en klar himmel i tide
og utide kom farende ud fra pantryet.

Kort sagt: Hvis jeg havde set, at sædet var markeret med gult på
SeatGuru, havde jeg helt sikkert fundet et andet.

--
Michael Knudsen