Rejsehjælp til ikke engelsk talende rejsen~
Fra : Sanne

Dato : 15-05-08 11:06

Hejsa.

Min venindes forældre skal besøge hende og flyve til Detroit.
Det har de været en del gange efterhånden, men de har altid rejst med nogle.
De taler overhovedet ikke engelsk..

Nu tager de chancen og rejser alene over til hende i denne måned.
Jeg tænkte om jeg kunne hjælpe dem på nogen måder ??

Bla. tænkte jeg om det kunne være en ide, at skrive nogle beskeder for dem
på både dansk og engelsk.

F.eks en seddel de kunne bruge i Frankfurt, hvor de mellemlander, hvorpå der
står noget i stil af de selv har pakket bagagen og de ikke tager noget med
for andre og at ingen har været ved deres bagage

og ligeledes en seddel til tolderne i Detroit ( som virker som de mest
arrogant og magtsyge toldere jeg til dato har mødt ) om at de er der på
ferie og skal besøge deres datter, som henter dem i lufthaven og hvilken
dato de skal hjem igen osv osv.

Tror I det er en god ide ?? og hvis ja...har I ideer til hvad der skal stå
på disse sedler ?+

Og ellers andre ideer til hvordan det gøres nemmere for dem ??
Tænkte også på om man kan spørge i Billund om der er nogen der kan hjælpe
dem hen til deres gate i Frankfurt...

Mvh
Sanne

Fra : "

Dato : 15-05-08 19:11

"Sanne" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> der står noget i stil af de selv har pakket bagagen og de ikke tager noget
> med for andre og at ingen har været ved deres bagage

Ja sikkert...hvordan tror du security tager det, når der står en person med
en seddel de ikke selv ved hvad der står på fordi andre har skrevet den...

Fra : Sanne

Dato : 15-05-08 19:50

"<-fish->" <fisk@NOspam.nu> skrev i meddelelsen

> Ja sikkert...hvordan tror du security tager det, når der står en person
> med en seddel de ikke selv ved hvad der står på fordi andre har skrevet
> den...

Jamen det var jo derfor jeg havde tænkt mig at skrive det på både dansk og
engelsk ??

Mvh
Sanne