Check-in i lufthavne?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-05-08 08:36

Jeg har bestilt en billet på GoLeif fra Billund til Manchester via
Amsterdam med KLM og har modtaget en bekræftelse.

Under "Last check in" står der: "Information not available". Ulempen ved
online booking er, at man ikke ved hvor man skal henvende sig for at
spørge.

Er der nogen der ved hvad der er normalt? En halv time før, en time før?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-08 10:04

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørge.
>
> Er der nogen der ved hvad der er normalt? En halv time før, en time før?

Hej Kurt,

Normalt åbner check-in 2 timer før afgang og lukker 30-40 min. før planlagt
afgang. Dog kan det anbefales at checke ind i god tid ( ca. 1 - 1½ time) før
afgang.
God tur,

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Martin Toulstrup

Klik dig ind på mine websites:

www.shopworld.onlinesalg.dk
www.florida-usa.dk

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 06-05-08 17:24

> [...]
> spørge.
>
> Er der nogen der ved hvad der er normalt? En halv time før, en time før?

et godt sted at starte http://www.bll.dk/Home/pass_info.aspx

men altid godt at være i god tid 1 minut forsent kan betyde at man skal
blive hjemme

hilsen

Johnny