Ferie i sydengland
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 04-05-08 21:48

Kære NG
Jeg overvejer at tage på ferie i sydengland (primo august) - flyver og
lejer en bil.
Hvad er der af seværdigheder / områder, som er værd at se?

Hvad koster det at overnatte (B&B / ?) (er de til at finde / er det
nødvendigt at reservere?)
Flere anbefalinger?
kh
Jørn

Fra : Per

Dato : 05-05-08 07:28

"Jørn N. Andersen (slet VMOCG)" <jna@VMOCGc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad er der af seværdigheder / områder, som er værd at se?
>
> Hvad koster det at overnatte (B&B / ?) (er de til at finde / er det

Syd england er et stort område, er det den østlige eller vestlige del. Der
er jo stonehedge, bath, HMS Victoria se hvor Nelson faldt osv osv.

Fra : Ulvir

Dato : 05-05-08 09:25

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i meddelelsen

> "Jørn N. Andersen (slet VMOCG)" <jna@VMOCGc.dk> skrev i en meddelelse

> Syd england er et stort område, er det den østlige eller vestlige del. Der
> er jo stonehedge, bath, HMS Victoria se hvor Nelson faldt osv osv.

Og Storbritanniens smukkeste county Cornwall..
http://www.visitbritain.dk/destinations/england/south-west/cornwall.aspx

B & B? justfuckinggoogleit.com http://www.cornwallbedbreakfast.com/

Velbekomme!

Fra : Per

Dato : 06-05-08 07:07

> [...]
> Hvad er der af seværdigheder / områder, som er værd at se?
>
> Hvad koster det at overnatte (B&B / ?) (er de til at finde / er det

Er du bilinteresseret er Beaulieu Car Museum et besøg værd, der ligger et
par flymuseer og selvfølgelig Monkey World.

Fra : V.H.

Dato : 06-05-08 18:23

> [...]
> Hvad er der af seværdigheder / områder, som er værd at se?
>
> Hvad koster det at overnatte (B&B / ?) (er de til at finde / er det

Jamen - du skal da til Lands End, hvor der bl.a. er palmer, og samtidig
besøge Penzance og en anden lille by i nærheden som jeg ikke lige nu kan
huske, men det er en gl. by.

Mvh og god tur
V H

Fra : V.H.

Dato : 06-05-08 18:46

Fra : Ulvir

Dato : 06-05-08 23:08

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Cornwall rules! (Det er nok fordi jeg er opvokset dernede..)

Fra : F.hansen

Dato : 07-05-08 03:46

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> Cornwall rules! (Det er nok fordi jeg er opvokset dernede..)

Så kender du også denne side http://www.cornwallcam.co.uk/ der kommer
man vidt omkring i cornwall. Jeg har ikke selv været der endnu men jeg nyder
billederne, det er næsten ligeså smukt som på Jersey

Finn

Fra : Ulvir

Dato : 07-05-08 07:01

"F.hansen" <jerseycowdkREMOVE@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> nyder
> billederne, det er næsten ligeså smukt som på Jersey

Den side kendte jeg ikke- det gør jeg nu- tak for det! Selv tar jeg til
Falmouth, hvor min mor bor,en tre-fire gange om året.

Fra : C. Overgaard

Dato : 07-05-08 07:52

On 4 Maj, 22:47, Jørn N. Andersen <j...@VMOCGc.dk> (slet VMOCG) wrote:
> K�re NG
> Jeg overvejer at tage p� ferie i sydengland (primo august) - flyver og
> lejer en bil.
> Hvad er der af sev�rdigheder / omr�der, som er v�rd at se?
>
> Hvad koster det at overnatte (B&B / ?) (er de til at finde / er det
> n�dvendigt at reservere?)
> Flere anbefalinger?
> kh
> J�rn

Ja, at holde mobiltelefonen helt slukket under kørsel. Det har lige
kostet en engelsk dame 4 års fængsel at køre en cyklist ned som kørte
over for rødt uden lys på blot fordi at hendes telefon havde modtaget
en SMS et par minutter forinden.

Det var nok til at dømme hende for at bruge den og hun fik derfor hele
skylden.

Undgå endvidere de byer, som har rundkørsler i rundkørslerne.

http://www.strum.co.uk/wessex/brunpic.htm

Mvh
C.Overgaard