Rhodos hjælp
Fra : lio

Dato : 03-05-08 08:24

Hejsa
Nu er det ved at være på tide vi skal til Rhodos igen igen,
min kone for 5 jeg for 6 gang,

Har været i den gamle bydel i Rhodos by,
Akropolis - Lindos - Faliraki (Water park http://www.water-park.gr/) Rhodini
Park.

Men ikke sommerfugledalen.

Har aldrig været længer nede end Lindos.

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kender
nogle gode steder på Rhodos.

Vi skal bo på hotel Africa for 5 gang.
Min svigerfar har været på hotel Africa 25 gange så vi er godt kendt på den
hotel.

Mvh. Lars

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 03-05-08 09:10

>Men ikke sommerfugledalen.
Jamen så er det da der I skal hen - vi har været der og det var en
god (og meget varm) oplevelse. Vær bare klar over, at man går meget
på trapper og op og ned, så det er lettere anstrengende. Men absolut
et besøg værd.
Personligt har jeg kun været på Rhodos 1 gang, og tror ikke jeg kommer
der mere. Var generelt ikke så begejstret - synes Kreta er bedre og
for den sags skyld Santorini, men det er jo smag og behag.
God tur !
Mogens

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-05-08 09:15

On Sat, 3 May 2008 09:24:26 +0200, lio wrote:

> [...]
>
> Men ikke sommerfugledalen.
>
> Har aldrig været længer nede end Lindos.
>
> Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kender

Helt nede sydpå ligger der en lille landsby der hedder Katavia. Meget
hyggeligt sted, men ikke det vilde turistliv. For et par år siden blev der
lavet et lille kompleks med lejligheder. Det er Iben (dansk) og Sotiri der
driver det og de taler begge dansk. Sotiri drev i mange år Restaurant
Butterfly inde på markedspladsen i Rhodos.

Jeg har ikke besøgt dem siden de flyttede derned, så jeg ved ikke præcist
hvordan deres nye sted er, men det er helt sikkert et besøg værd.

http://www.greekhotel.com/dodecane/rhodes/katavia/village/rhodes-katavia.htm

Kig forbi og hils
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : lio

Dato : 05-05-08 19:21

Tak skal i have.
Vil godt høre meget mere, eller hvis i kender en forum
hvor man kan skrive med andre der har været på Rhodos.

Mvh.Lars