Chigaco o'hare skift mellem terminal 1 og ~
Fra : Jens

Dato : 02-05-08 13:18

Hej

Jeg skal hjem via chicago o'hare lufthavn og skal skifte fly fra terminal 1
til terminal 5.

Er der nogen der ved hvor lang tid jeg skal bruge til dette ?

er 1 time nok ?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-05-08 18:37

> Er der nogen der ved hvor lang tid jeg skal bruge til dette ?
>
> er 1 time nok ?

Der kører tog imellem terminalerne og det går ganske kvikt - men 1 time er
nu ikke ret meget at løbe på, der skal ikke være ret meget forsinkelse før
det går galt.
Du skal i hvert fald checke ind online hos SAS i god tid inden.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 03-05-08 08:37

On Fri, 2 May 2008 14:17:46 +0200, "Jens"
<Jensjorgensen@nospamforever.dk> wrote:

>Jeg skal hjem via chicago o'hare lufthavn og skal skifte fly fra terminal 1
>til terminal 5.
>
>Er der nogen der ved hvor lang tid jeg skal bruge til dette ?
>
>er 1 time nok ?

Umiddelbar vil jeg sige nej, der skal ikke meget forsinkelse til, før
du ikke kan nå det.

Hvem flyver du med til Chicago? Hvis du flyver United, så kan de klare
dit SAS check in, og det sparer en del tid. Men du skal stadigvæk med
et tog fra terminal 1 til terminal 5.

--
Lars Ehlers
"Screw you guys, I'm going home" Eric Cartman

Fra : Jens

Dato : 03-05-08 09:32

"Jens" <Jensjorgensen@nospamforever.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1 til terminal 5.
>
> Er der nogen der ved hvor lang tid jeg skal bruge til dette ?

Tak for hjælpen begge to

Jeg tror jeg laver det om så jeg får to timer tiil at skifte.

Mvh Jens

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-05-08 21:50

> [...]
> 1 til terminal 5.
>
> Er der nogen der ved hvor lang tid jeg skal bruge til dette ?

Ja det er det
det klares nemt på en ½
skynd dig ind i toget 5 min efter er du der