Indkøbsmuligheder ved Puttgarden
Fra : Pipeline

Dato : 29-04-08 12:26

Findes der nogen "rigtige" shoppingcentre i nærheden af Puttgarden,
udover de alm. "øl, sprut og vand" supermarkeder?
Mvh
Pipeline

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-04-08 12:44

Pipeline skrev:

> Findes der nogen "rigtige" shoppingcentre i nærheden af
> Puttgarden, udover de alm. "øl, sprut og vand" supermarkeder?

De "rigtige" findes ved Lübeck eller Kiel. På øen Fehmarn
er der vist ikke meget andet en "danskerbutikkerne" i Burg.

--
Herluf :·)

Fra : T.

Dato : 29-04-08 16:38

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der nogen "rigtige" shoppingcentre i nærheden af Puttgarden, udover
> de alm. "øl, sprut og vand" supermarkeder?
> Mvh
> Pipeline

Det er ganske rigtigt at der findes mange butikker med øl vand og vin.
Men hvis du kører forbi de butikker kommer du ind til den gamle bydel af
Burg.
En ganske hyggelig by, hvor man godt kan få et par timer til at gå.
Der er også nogle gode steder man hvor man kan spise.
Hilsen

Fra : bjarnebif

Dato : 11-05-08 06:40

T.:
> [...]
> En ganske hyggelig by, hvor man godt kan få et par timer til at gå.
> Der er også nogle gode steder man hvor man kan spise.

Nu kommer jeg selv i Burg rimeligt tit, og der findes altså et par
ganske gode butikker udover "øl, vand og vin".

Der er f.eks. "Sky Discount" som er et rimeligt stort supermarked, med
MEGET andet på hylderne end "øl, vand og vin", og så tager de imod
danske penge.

Så er der en lille butik som hedder "Plus+", som godt nok ikke er ret
stor, men de har da alligevel en masse billige ting, de tager mod danske
penge, men kun sedler, og man får tilbage i EURO

Derudover er der selvfølgelig "Fleggaard", som vist ikke behøver nogen
særlig forklaring.

Så er der selvfølgelig både "ALDI" og "LIDL"

Håber det kan bruges