/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
expedia.dk
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 27-04-08 15:00

Hej

jeg har for første gang købt en billet på expedia.dk, men det har jeg
fortrudt. Jeg har godt nok fået en kvittering men ikke nogen billet
(e-billet), eller information om, hvornår en sådan kan forventes. Jeg har
forsøgt at ringe til dem hele weekenden, men får kun en optaget tone!!! De
har en kontakformular man kan udfylde. Her garanterer de svar inden 24
timer. Det er så ikke sket... Ikke betryggende.

Jeg har købt på expedia.com uden problemer. Er der nogen der har prøvet at
købe hos expedia.dk? Jeg undlod at købe billetten direkte hos Turkish
Airlines da de aldrig tog telefonen hvilket virkede useriøst. Så købte jeg
den hos expedia.dk da jeg havde gode erfaringer med expedia.com, og nu tager
de HELLER ikke telefonen

Jeg må kontakte min kortudbyder og få ført pengene tilbage, men jeg vil nu
hellere have en billet.

Er der nogen der kender til firmet??

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?



 
 
Kennet og Pernille (27-04-2008)
Kommentar
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 27-04-08 15:16

Og for lige at gøre det hele værre - nu har jeg fået en mail retur jeg har
sendt til dem. Den er sendt til en mailadresse på firmaets hjemmeside, men
jeg har fået den tilbage med besked om, at mail adressen ikke eksisterer!
Det virker som et fup-firma

Kennet



saruman@ofir.dk (27-04-2008)
Kommentar
Fra : saruman@ofir.dk


Dato : 27-04-08 11:51


Rolig nu.

Du har købt din billet hos et af verdens allerstørste rejsebureauer.
Expedia er et kæmpestort og særdeles velrenommeret firma med hovedsæde
i Washington og over 7.000 ansatte. De er for nylig kåret som verdens
3. bedste internetbaserede virksomhed, kun overgået af Google og IAC,
og er en den af NASDAQ 100 (de 100 mest omsatte aktier).

Jeg har booket gennem Expedia én enkelt gang, og det forløb aldeles
problemfrit. Jeg er sikker på at der er en naturlig forklaring på dine
problemer med at få en mail igennem. For noget fupfirma er det bestemt
ikke, Expedia.dk er blot moderselskabets danske portal - og altså ikke
noget selvstændigt firma.

Pizzaman

Kennet og Pernille (28-04-2008)
Kommentar
Fra : Kennet og Pernille


Dato : 28-04-08 09:31

Du har ret. Det var netop derfor, at jeg købte hos expedia.dk, som jeg endda
kunne ringe til. MEN, deres telefon virker stadig ikke. Jeg fandt et nummer
til Sverige, og det løste problemet. De sendte mig min e-ticket på 2
sekunder! Jeg forstår så ikke, hvorfor det ikke skete automatisk.

Jeg har min billet! Det er alt hvad der tæller, men jeg vælger nok
travellink næste gang, som jeg har brugt en enkelt gang før.

Kennet



Bjarne (28-04-2008)
Kommentar
Fra : Bjarne


Dato : 28-04-08 10:13

Kennet og Pernille skrev:
> Du har ret. Det var netop derfor, at jeg købte hos expedia.dk, som jeg endda
> kunne ringe til. MEN, deres telefon virker stadig ikke. Jeg fandt et nummer
> til Sverige, og det løste problemet. De sendte mig min e-ticket på 2
> sekunder! Jeg forstår så ikke, hvorfor det ikke skete automatisk.
>
> Jeg har min billet! Det er alt hvad der tæller, men jeg vælger nok
> travellink næste gang, som jeg har brugt en enkelt gang før.
>
Jeg har brugt expedia.com uden problemer.
Jeg tror, problemet er den danske hjemmeside.

vh

Bjarne

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177495
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408489
Brugere : 218886

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste