vaccinationer, hvor henne=
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 18-07-01 21:32

Det er noget med, at der skulle være et billigere sted at blive
vaccineret før ferierejser, end hos Udlandsvaccinationen (den der
ligger ved Statens Serum Institut) - i København. Nogen, der
kender stedet?

Har praktiserende læger vacciner? Jeg skal kun bruge mod hepatitis A.

--
Ole Michaelsen
Copenhagen, Denmark

Fra : Ole

Dato : 18-07-01 22:08

"Ole Michaelsen" <omic+usenet3@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse news:slrn9lbsij.ch.omic+usenet3@goddard.intra.orangedk.com...
> [...]
> kender stedet?
>
> Har praktiserende læger vacciner? Jeg skal kun bruge mod hepatitis A.

Jeg bor i Helsingør og tog til Helsingborg der koster hepatitis A - 40 SEK

Fra : coppi

Dato : 19-07-01 06:04

"Ole" <Holte@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Ole Michaelsen" <omic+usenet3@fys.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bor i Helsingør og tog til Helsingborg der koster hepatitis A - 40 SEK

> Hej.
Det var da godt nok helt vildt billigt.
Her hjemme koster vaccinationsvæsken 367 kr på apoteket.

Hvis du ikke vil til Sverige så kan du sagtens blive vaccineret herhjemme ,
men ring og spørg forsk. læger hvad deres priser er først.
Jeg har hørt priser lige fra 300 til 650 kr.
Men bliv endelig vaccineret og husk at følge op efter et år.
Nu bliver jeg da helt i tvivl , den vaccine jeg taler om er den der varer i
20 år , måske er det den til 3 mdr,den koster vel omkring 150 hos lægen .

coppi

Fra : Biker-Torben®

Dato : 19-07-01 07:23

Jeg er de sidste mange år blevet vaccineret på Rigshospitalets
udlandsvaccination.

Det er billigere end Seruminst. og så giver de rabat hvis du samtidig har en
forsikring tegnet i Europæiske (hvad der måske er sandsynligt, hvis du skal
et sted hen, hvor vaccination er nødvendig...)

Rigshospitalets vaccination:

35 37 35 07

(tidsbestil: 11-15)

Hilsen
Torben

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 19-07-01 22:26

Ole Michaelsen wrote:
> [...]
> kender stedet?
>
> Har praktiserende læger vacciner? Jeg skal kun bruge mod hepatitis A.

Hej alle, tak for svarene. Jeg prøver lige at høre min egen praktiserende
læge først - selvom den svenske lyder billig!

Jeg skal til Marokko i et par uger.

Vh,

--
Ole Michaelsen
Copenhagen, Denmark

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 20-07-01 22:43

Ole Michaelsen wrote:

> Hej alle, tak for svarene. Jeg prøver lige at høre min egen praktiserende
> læge først - selvom den svenske lyder billig!
>
> Jeg skal til Marokko i et par uger.

jeg endte med at give 470,- DKK hos min egen læge. Tja.

--
Ole Michaelsen
Copenhagen, Denmark