Mail via php
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 18-07-01 19:58

Hej gruppe

Jeg har et lille problem med at sende mails via PHP

I php-ini har jeg følgende:

[mail function]
SMTP = localhost ;for win32 only
sendmail_from = noreply@multicom.dk ;for win32 only
;sendmail_path = ;for unix only, may supply arguments as well (default
is 'sendmail -t -i')

Det er IIS 5.0 jeg kører (Win 2000 Server)

I php-scriptet laver jeg kaldet således:
mail($email, "MultiCom I/S NetShop", $mail, "From: netshop@multicom.dk\n");
- men når scriptet når dette punkt returnerer det med:
Warning: Server Error in C:\Inetpub\web2000\netshop\user.phtml on line 187

Nogen der har en løsning??? Variablerne $mail og $email er sat.

M.v.h.
Michael Salomonsen

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 18-07-01 21:38

"Michael Salomonsen" <michaels@multicom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sendmail_from = noreply@multicom.dk ;for win32 only
> ;sendmail_path = ;for unix only, may supply arguments as well

Ser ud til at virke efter jeg ændrede localhost til IP-nummeret på
SMTP-serveren

M.v.h.
Michael Salomonsen