Løbende artikkel renummerering
Fra : Lars

Dato : 18-07-01 18:50

Hej jeg har bemærket en løbende debat her i gruppen i de seneste uger vedr. mgl. artikler osv
på news.tele.inet.dk serveren som mange oplever. Jeg kan kun bekræfte det samme.

Jeg anvender usenet readeren Microplanet Gravity, hvor jeg har sat den til "Verify local
headers". Derved fjerner den automatisk de indlæg der ikke længere er til stede under deres
oprindelige artikkel ID.
Når jeg så beder den om at hente indlæg efter "Highest read server article", kommer en del af
de mistede indlæg igen men blot under nyt ID.
Dette sker i de fleste NG's på TeleDK's server. Det undrer mig for det har ellers kørt stabilt
i de 5 år jeg har anvendt usenet. På andre servere såsom Microsoft's msnews.microsoft.com er
der ingen problmer.

--
Best regards

Lars

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-07-01 18:55

Lars skrev:

>Hej jeg har bemærket en løbende debat her i gruppen i de seneste uger vedr. mgl. artikler osv
>på news.tele.inet.dk serveren som mange oplever. Jeg kan kun bekræfte det samme.

Jeg benytter ikke selv TDCI's servere, men for en fjorten dages
tid siden skiftede de hardware med det resultat at hele
nummereringen blev ændret. Mon ikke det er dønningerne derfra?

Hvis du ikke har samlermani over for indlæg, kunne du slette hele
dynen og se om der stadig er problemer.

--
Bertel

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-07-01 08:09

"Lars" <lc@get3net.dk> wrote in message
> [...]
ellers kørt stabilt
> i de 5 år jeg har anvendt usenet. På andre servere såsom Microsoft's

Kan kun tilslutte mig Bertel's mail.

De skiftede for 2-3 uger siden til ny server, og der har ikke været
renummerering af artiklerne siden da.

--
Bjarke Andersen