To kalendere
Fra : Anders Fredsgaard

Dato : 18-07-01 10:27

Er det muligt at have to kalendere for samme bruger i Outlook 2000? Og
hvordan?

mvh
Anders

Fra : Lasse

Dato : 12-08-01 13:54

"Anders Fredsgaard" <andersfredsgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at have to kalendere for samme bruger i Outlook 2000? Og
> hvordan?

Hvis jeg forstår dig ret, så ønsker du en ekstra kalender...
og det kan laves på flg. måde:

Højre-klik på Calender og vælg New folder
skriv et navn til den nye kalender og marker hvor du vil placere den.
Afslut med OK.

Fra : Anders Fredsgaard

Dato : 13-08-01 10:45

Tak for hjælpen.