Profiber igen
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-05-08 22:29

Nu har jeg fået en smart router med stik til
bredbåndsforbindelsen 10/10, 4 stik til kabler
og to til VoIP telefoni - men ikke trådløs. Så
går glansen lidt at Sct. Gertrud i forhold til
min netgear router der finde klarer et par trådløse
forbindelser, samt en kablet eller to. Men uden VoIP.
Fagre nye verden lover de, nyt kabelhelvede siger
jeg.

I det år jeg har haft kontakt til firmaet har
de hver gang de er blevet spurgt, om routeren,
de udlejer er trådløs. "Ikke i denne uge, men
om fjorten dage".

Nogen erfaringer på det punkt?

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-05-08 22:40

On Sun, 04 May 2008 23:29:06 +0200, Jørgen Farum Jensen
<jfjenzen@yahoo.dk> wrote:

> Nu har jeg fået en smart router med stik til bredbåndsforbindelsen
> 10/10, 4 stik til kabler og to til VoIP telefoni - men ikke trådløs.

Sæt et access-point på en af de 4 LAN-porte, eller brug den router, du
allerede har, som access-point. Det ene kabel centralt berettiger vel
dårligt til betegnelsen 'kabelhelvede'.

-A