Problemer med HP PSC1610 printer
Fra : TDN

Dato : 26-05-08 19:55

Jeg har fået et problem med min printer. Den vil ikke mere udskrive fra
Internet Explorer, der kommer printerboks op og jeg vælge at udskrive men
den sender intet afsted til printeren. Alle andre steder printer den fint
fra (PDF, Officepakken, Windows mail m.v.) Bruger Vista. Hvad kan problemet
være ? har prøvet at slette printer og geninstallere.

Beklager valg af gruppe, har prøvet dk.edb.internet.software.browser den er
død som en sild og jeg kan ikke finde en generel software gruppe så nu
vælger jeg at opfatte problemet som hardwareproblem=printer

Hvis der er findes en software gruppe som er i live henvises jeg gerne
dertil.

Mvh
Thomas

Fra : co@ch [4130]

Dato : 27-05-08 07:01

http://forums.microsoft.com/MSDN/ShowPost.aspx?PostID=1209027&SiteID=1

Prøv at kigge her og se om dit problem har noget med "Protected Mode" at
gøre.
Kører du som administrator på dit system?

Lad os høre....

Bri@n

Fra : TDN

Dato : 27-05-08 19:34

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> gøre.
> Kører du som administrator på dit system?

Det har det!!!! Jeg prøvede at slå det fra og nu kan jeg udskrive igen.....

Men det er vel for farligt at lade den være ubeskyttet, så indtil der er en
løsning skal jeg vel kun slå den fra ved udskrivning.

Gav vide om der kan være sammenfald med jeg opgraderede til AVG 8.0?

Men de løsninger der foreslåes har jeg lidt besvær med at oversætte til DK.

"To test my hypothesis I went to

Internet Options >> Content

and proceeded to 'Disable' the Content Advisor. Low and behold my trusty
Print dialog and Print Preview worked again. So, go ahead and give it a
whirl, perhaps disabeling the Content Advisor could be the fix you've been
looking for."

Hvad hedder det i den danske version under internetindstillinger/indhold den
der Content adviser han slår fra ?

Mvh
Thomas

Fra : TDN

Dato : 05-07-08 08:59

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> looking for."
>

> Hvad hedder det i den danske version under internetindstillinger/indhold

Jeg har løst problemet. Det var efter installation af AVG 8.0 problemet
opstod, jeg afinstallerede og bruger nu Avast istedet.

Mvh
Thomas