cisco DTC/DCE seriel kabel
Fra : lars

Dato : 23-05-08 18:32

hej

undskyld hvis jeg spørger i forkert gruppe

Er der nogen der ligger inde med 1 eller 2 stk (helst) cisco DTC/DCE seriel
til seriel
kabel (ikke smart seriel) som de ikke længere har brug for.

Hilsen lars

Fra : Ole C

Dato : 23-05-08 20:40

lars skrev blandt andet:

> [...]
> seriel til seriel
> kabel (ikke smart seriel) som de ikke længere har brug for.

Prøv i en af markedsgrupperne.
Find den her: http://usenet.dk/

--
vh
Ole C

Fra : Towli

Dato : 26-05-08 00:12

De er billige på ebay!

/T

Fra : lars

Dato : 26-05-08 09:33

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> De er billige på ebay!
>
> /T

Ja men største delen af kablerne er US only vedr forsendelse... så det
hjælper ikke ret meget

Fra : news@tele.dk

Dato : 27-05-08 20:31

"lars" <levithannSLETDETTE@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja men største delen af kablerne er US only vedr forsendelse... så det
> hjælper ikke ret meget

Brug ebay.de eller ebay.co.uk der er ikke noget med us only.

--
Martin Kiefer
www.kiefer.dk