Donering af computer til godt formål
Fra : Lene Clarlund

Dato : 21-05-08 21:09

Hejsa

Jeg skal til at have mig en ny computer, jubiiii :)
Jeg vil derfor godt donere min gl. computer til et godt formål, istedet for
at smide den ud.

Men jeg aner ikke hvor jeg finder nogen som står for sådan en indsamling.

Har I hørt om et sted som gør sig i den type indsamling, det skal lige siges
at jeg ikke har en bil så det skal være i nærheden af køge, eller de skal
have mulighed for at hente den.

med venlig hilsen

Lene Clarlund

Fra : Martin

Dato : 21-05-08 21:28

Lene Clarlund wrote:
> [...]
>
> Har I hørt om et sted som gør sig i den type indsamling, det skal lige
> siges at jeg ikke har en bil så det skal være i nærheden af køge, eller

Folkekirkens Nødhjælp ville ihvertfald gerne have min gamle computer,
dog så var jeg selv nede med den i butikken (spurgte heller ikke om de
ville aflevere den)
Men ring og hør :)
<http://www.noedhjaelp.dk/sider_paa_hjemmesiden/kontakt_os/koebenhavn>

Da jeg flyttede der skulle jeg af med en FANDENS masse ting, alt lige
fra 2 amigaer til en sofa osv, det hele fyldte en halv trailer - der var
jeg så heldig at der var nogle spejdere der tog ALT (også ting som ikke
virkede) og kørte det på et loppemarked, hvor de så tjente penge til
deres forening og overskuddet til et godt formål...