warcraft burning ctusade
Fra : britt b

Dato : 19-05-08 18:50

jeg har købt dette spil til mit barnebarn.
nu kan han ikke spille det, for vi skulle have et standard spil først.
inden jeg køber det, vil jeg lige have nogle gode råd, og det håber jeg at
det er her.
det koster åbenbart også noget hver mdr.
hvor meget er det?
han er her ca. 6-8 gange hver mdr. kan han følge med?
med venlig hilsen mb

Fra : Max

Dato : 19-05-08 19:07

Hej Britt

> inden jeg køber det, vil jeg lige have nogle gode råd, og det håber
> jeg at det er her.

Det har jo ikke rigtig noget med hardware at gøre, men der findes
en god gruppe til spørgsmålet, nemlig dk.spil.computer

--
Mvh Max

Fra : Martin

Dato : 19-05-08 20:41

britt b wrote:
> jeg har købt dette spil til mit barnebarn.
> nu kan han ikke spille det, for vi skulle have et standard spil først.

Jep - og inden længe skal næste udvidelse også haves for at kunne komme
helt til tops "Wrath of the Lion King"

> inden jeg køber det, vil jeg lige have nogle gode råd, og det håber jeg at
> det er her.
> det koster åbenbart også noget hver mdr.
> hvor meget er det?

Ca. 80,- om måneden

> han er her ca. 6-8 gange hver mdr. kan han følge med?

Hvor længe spiller han pr gang han er der?

Det tager ca. 60-80 timer at nå til level 60, hvis man ikke turbo
booster og alt muligt*. Er man van til MMORPGs (Massive Multiplayer
Online Role Playing Game) så kan man sikkert gøre det hurtigere.

For mig personligt, der var det skruen uden ende, og det tog alt for
langtid for at jeg gad mere... Stoppede ved level 51 tror jeg det var

Med Burning Crusade, der kan man blive level 70, og med Wrath of the
Lion King kan sikkert blive level 80

WOW er et spil man enten hader, eller elsker

* Der findes ulovlige servere hvor man bliver instant level 70, og nogle
med turbo boost, så det ikke tager så langtid - men da det er ulovligt,
så ikke et ord mere om det :)

Follow-Upto er sat til dk.spil.computer og alle besvarelser vil ende i
den gruppe, da det er der det hører til