Software til at stressteste en pc/laptop?
Fra : JBJ

Dato : 19-05-08 09:36

Nogen der kender et sådant program/programmer?

Det skulle gerne kunne lave en log hvor der bliver tilføjet en tekst når
programmet starter en test og når det er færdigt med test, sådan at man kan
se om det er der programmet fryser.

Det skulle også gerne kunne teste all HW, det er lige meget om det er et
shareware eller betalings program.

Skal virke under Vista 32bit eller have sin egen boot CD.

Min laptop fryser af og til men der er ingen logisk grund til at det skulle
ske, så nu skal den altså testes igennem.

JBJ

Fra : Henning

Dato : 19-05-08 10:11

On Mon, 19 May 2008 10:35:55 +0200, "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote:

> [...]
>programmet starter en test og når det er færdigt med test, sådan at man kan

www.ultimatebootcd.com ?
Eller et program fra hw producentens hjemmeside?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-05-08 10:12

JBJ wrote:

> Skal virke under Vista 32bit eller have sin egen boot CD.
> Min laptop fryser af og til men der er ingen logisk grund til at det skulle
> ske, så nu skal den altså testes igennem.

Fryser den også med et andet OS end Vista?

Hardwaren fejler sikkert ikke noget - det er ofte buggy software der er
skyld i nedbrud.

Jesper Poulsen