Softfade
Fra : Ukendt

Dato : 15-05-08 22:50

Min Winamp kunne engang fade blødt når jeg spolede
eller startede-stoppede den.
Men nu cutter den hurtig.
Hvor indstilles den tilbage ?

Og ja...det er hardware vi snakker her, men
min Winamp erstatter meget hardware..

Fra : Max

Dato : 16-05-08 06:35

Hej Eque

> Hvor indstilles den tilbage ?
>
> Og ja...det er hardware vi snakker her, men
> min Winamp erstatter meget hardware..

Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
på knappen så den fader ud/ind igen.

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 16-05-08 06:51

Hej Eque

> Hvis din Winamp er hardware, ja så trykker du bare
> på knappen så den fader ud/ind igen.

Hvis du ikke kan finde knappen, så kik under Preferences,
Audio, Crosfade (on)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 08:05

OKI, takker.
Men denne funktion er ikke mulig
i version 9.

Fra : Rado

Dato : 18-05-08 23:26

On Sun, 18 May 2008 09:04:42 +0200, "Eque" <-> wrote:

>OKI, takker.
>Men denne funktion er ikke mulig
>i version 9.

Det er nok fordi version 9 ikke er helt færdig endnu - version 5,.53
er den seneste officielle udgivelse...

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 20:50

Hmkay.
Tror jeg prøver min pro 8'er igen så..

Fra : Rado

Dato : 19-05-08 22:46

On Mon, 19 May 2008 21:49:35 +0200, "Eque" <-> wrote:

>Hmkay.
>Tror jeg prøver min pro 8'er igen så..

Hvilket program snakker vi om? Jeg snakker om det her:

http://www.winamp.com/

Fra : Max

Dato : 19-05-08 15:51

Hej Eque

> Men denne funktion er ikke mulig
> i version 9.

Så lad være med at bruge version 9.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 20:49

Hvorfor gå på kompromis ?

Fra : Max

Dato : 19-05-08 21:16

Hej Eque

> Hvorfor gå på kompromis ?

Hvorfor bruge noget der ikke dur ?

Ps: prøv at lade være med at topposte.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 21:51

Top-hwaffor nåed ???

> Hej Eque

> Hvorfor bruge noget der ikke dur ?

Se det har du så misforstået HELT.
Nok derfor, dit ubrugelige svar. Du er undskyldt.
Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
komfortabel.

Fra : Max

Dato : 19-05-08 22:05

Hej Eque

> Det virker skam, aldeles perfekt, men jeg har forvænnet
> mig til denne lækre fade-funktion som jeg finder ganske
> komfortabel.

Altså version 9 dur ikke.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-08 22:17

> Hej Eque

> Altså version 9 dur ikke.

Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
hvor jeg kan fade blidt og lækkert.
Indtil denne er fundet, må jeg nøjes med min 8'er Pro-edition
som sagt.

Fra : Max

Dato : 20-05-08 07:26

Hej Eque

> Jo. Men jeg efterlyser stadig funktionen,
> hvor jeg kan fade blidt og lækkert.

Jeg forstår dig godt, jeg husker godt da funktionen
kom første gang og det er en rigtig god funktion.
Skriv til Winamp og fortæl dem at den mangler
i version 9, det er jo formålet med beta versioner.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 20:35

Nej.
Afventer til den endelig foreligger, og
tar' så en endelig vurdering af produktet
til den tid.
8'eren gør det godt, og forskellene
versionerne imellem er alligevel så små,
at kunne et flueben afhjælpe mit 'problem',
ville det være det optimale i første omgang.

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-08 08:04

Kan du ikke lige smide et link til denne hardware
da det ville være fint, hvis jeg ku' ta' den med mig
på mine cykelture ud i det blå.